nod op vrijdag 21 sept, wie o wie

hoi famke en sandra

ik wil even zeggen voor de a.s vaders, ik heb voor mijn man (2 mnd geleden)
een boek gekocht, help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. dit is een leuk boek ik had het in 2 dagen uit, misschien een leuke tip ?   nadat ik het gelezen heb, heb ik het ingepakt en geef ik het hem als het zover is....
ook had ik natuurlijk een boek voor mezelf gekocht. het negen maanden boek,
van gemma boormans. dit is ook een heel erg leuk boek leuke verhalen staan erin en je kunt van week tot week lezen wat er in je lichaam gebeurt.

hopen voor je famke dat het geen rd zijn...
ik zal voor je !!!

wij gaan over 2 weken klussen en dan maar hopen dat het dan positief mag zijn  
ik heb dan 23 okt nod???
en jij sandra?  wanneer heb jij je nod? en de anderen?  
laat je gauw iets horen famke? en dat de rode duivels maar weg zullen blijven!

groetjes bianca

Hoi Bianca,
bedankt voor je berichtje, alleen is het jou nog niet helemaal duidelijk dat ik inmiddels een test gedaan heb en ik dus zwanger ben! Mijn nod was vorige week donderdag, heb zaterdag gestest en die was hartstikke positief. Na de MK in juni begin ik nu dus weer van voor af aan, maar voel me totaal anders dan toen. Heb eigenlijk weinig last van verschijnselen. Wel af en toe wat misselijk en maagzuur en savonds wat moe, maar verder voel ik me toppie!
Lfs,
Sandra

hoi Sandra,

sorry sandra het spijt me dat ik je naam heb geschreven, maar ik had ook helemaal niet meer alles terug gelezen. lastig, je kunt niet reageren en even terug kijken voor de juiste namen.. Sorry!!!   ik hoop dat alles verder goed gaat en je een fijne zwangerschap zult hebben!!!   dikke knuffel, bianca

Ha Bianca, geeft toch helemaal niets joh, ik ben bang dat het anders over gekomen is dan mijn bedoeling was. Ik wilde graag nog een keertje vertellen dat ik zwanger ben, want daar ben ik best wel blij mee natuurlijk. Het is inderdaad ook wel lastig als je een berichtje wil maken, je kan inderdaad niet meer terug lezen, daarom dacht ik, ik reageer nog even.
Alles verder goed met mij, voel me goed, maar wel de "gewone" klachtjes zo nu en dan.
Sorry, als mijn berichtje bot over kwam, was niet mijn bedoeling. Ik hoop in ieder geval snel jouw berichtje te mogen lezen dat je zwanger bent!
Liefs,
Sandra

he bianca en sandra,
nou ik heb vanochtend weer getest en de uitslag was weer negetief..
ik baal als een stekker, want wanneer wordt ik dan ongi

Hoi Famke,
shit hee, hoe kan dat nou joh.....je bent nu toch een week overtijd? Heb je verder ook geen ong-verschijnselen ofzo....? En heb je eerder zolang op je ongi moeten wachten?
Als he aanhoud zou ik toch de HA even bellen, kan nooit geen kwaad.
Jeemig, wat is dit balen zeg, ik hoop toch wel dat je snel wat duidelijkheid krijg hoor!
Sterkte!
Liefs,
Sandra

hoi Sandra en Famke,

ik snap helemaal je reactie, je wilt het natuurlijk van de daken schreeuwen, je bent hartstikke blij! en ik ben ook super blij voor je, heb ook heel wat geduimd de afgelopen weken!!! en ik hoop ook dat we elkaar weer "zien"op het zwanger ZIJN   forum.!!!
het was ook laat dat ik had gereageerd, zit iedere avond ook even te kijken...
fijn ook dat je je zo goed voelt,    
heel veel groetjes knuffels  bianca!

famke, ben je de laatsten keren wel altijd regelmatig ongi geweest? (misschien heb je dit al eerder gezegd) ? dan zou het ook even kunnen duren, was bij mij dus ook zo, ik was 5 dagen later ongi geworden dan normaal. of   als je anders telt een week later..
en ik ben nu 2 mnden gestopt met de pil (na 13 jaar te hebben geslikt) dus dit was 2e keer ongi zonder pil. het is ook zo raar..
nou meid ik hoop dat je nog niet ongi bent geworden, en anders kun je altijd na
een paar dagen een test doen.. sterkte!
en hou je ons op de hoogte?

groetjes en een knuffel van mij!

he sandra en bianca
dank jullie wel voor de lieve berichtjes.
ik ben nog steeds niet ongi, en zo te voelen komt het er ook nog niet aan dus we wachten weer af. ik denk ook niet meer dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn. want twee weken geleden hadden we het erg druk en dus weinig geklust. nou ja ik wacht af en hou jullie op de hoogte.
kus

Terug
Bovenaan