NOD ROND 10 AUGUSTUS

A

Anoniem

Guest
Wie doet er weer met mij mee.
ik ga nu voor ronde 3, voor ons 2e kindje.
Hopelijk heb ik deze ronde geluk, ik heb glitters opgevangen van Tammie en we gaan flink oefenen.
hopelijk komen er weer een aantal meiden met mij meekletsen de komende maand

liefs Dimka

Hallo Dimka!

Ik meld me bij je aan hoor! Gisteravond de !!!! Mijn volgende NOD is 12 augustus voor de 10e ronde en 1e kindje! Ik hoop ook genoeg glitters gevangen te hebben van Tammie. Laten we deze  ronde nou maar eens flink geluk hebben!

Liefs Yvonne

Hoi hoi,

Ik heb ergens tussen 2 en 7 augustus mn NOD, heb cyclus van 28 en 33 dagen gehad vandaar... het word bij ons ronde 3 voor ons 1e kindje!

Hey Suus, ik ben er stiekum toch nog! Haha leuk zeg dat we nu onze NOD's dicht bij elkaar hebben! Kunnen we hier ook kletsen!

Liefs Yvonne

Hoi meiden!

Mijn NOD is op 7 augustus. Ben maar uitgegaan van een cyclus van 28 dgn. Ben benieuwd...
Mijn man en ik gaan voor ons eerste kindje en dit is officieel onze eerste ronde. (Officieus is het de tweede ronde) Ben in maart al een keer gestopt geweest met de pil, mijn cyclus was toen meteen weer regelmatig van 28 dgn. Hoop dat het nu weer zo gaat. Oh ja, ik ben 26 jaar.
Leuk om jullie te volgen, en dat we maar snel zwanger mogen zijn he?!

Groetjes!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 16:23:03'));

Hey Suus, ik ben er stiekum toch nog! Haha leuk zeg dat we nu onze NOD's dicht bij elkaar hebben! Kunnen we hier ook kletsen!

Liefs Yvonne

ik ben hier ook stiekum!
haha ze zeggen toch altijd dat vrouwen die veel bij elkaar zijn op een gegeven moment tegelijk ongi zijn? nou misschien geldt dat ook wel voor ons hier op het forum haha! we kruipen steeds dichter naar elkaar!

ik ben hier ook stiekum!
haha ze zeggen toch altijd dat vrouwen die veel bij elkaar zijn op een gegeven moment tegelijk ongi zijn? nou misschien geldt dat ook wel voor ons hier op het forum haha! we kruipen steeds dichter naar elkaar!

Haha ja zal dat zo zijn? We verschillen nu niet veel van elkaar he, maar een paar dagen! Is veel leuker zo!
!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 16:42:59'));

ik ben hier ook stiekum!

Haha ja zal dat zo zijn? We verschillen nu niet veel van elkaar he, maar een paar dagen! Is veel leuker zo!
!!

was wel altijd zo toen in nog daar ginds werkte, veel van de vrouwen waren tegelijkertijd ongesteld.... raar he?!
ik vind het ook veel leuker zo, kun je nog beter met elkaar meeleven! nou en nu gauw aan je werk he/! marco is er weer joehoeeeeee

Terug
Bovenaan