NOD ROND 10 AUGUSTUS

quote: marije1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:17:08'));

Hoi Nadia,

Ik heb zelf ovulatietesten gekocht en daar gaan we over 1 1/2 week mee beginnen. Maar daar staat op wanneer je moet beginnen als je je cyclus weet. Maar in jouw geval kan dat dus niet..........

Sommige meiden voelen het wanneer ze een eisprong hebben, maar ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat je dan zou moeten voelen........

Ik weet niet of er naast temperaturen nog andere mogelijkheden zijn om te weten.

Gewoon blijven 'wiebelen'   hahaha (maar je moet er natuurlijk wel plezier aan beleven

Liefs Marije

Hoi Marije

Ja mijn huisarts zie al als je meer zin hebt om te wiebelen dan zou je een eisprong kunnen hebebn maar ja ook alstig om te bepalen vind ik zelf ik hoop maar dat ik of snel ongesteld wordt of anders toch zo zwanger ga raken

nadia

Hoi Nadia,

Gaat je huisarts eigenlijk geen onderzoekjes doen ofzo?? Het lijkt me niet normaal dat je zo lang niet ongesteld bent toch???

Ik duim dat we snel zwanger zijn!!!

Liefs

quote: marije1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:26:08'));

Hoi Nadia,

Gaat je huisarts eigenlijk geen onderzoekjes doen ofzo?? Het lijkt me niet normaal dat je zo lang niet ongesteld bent toch???

Ik duim dat we snel zwanger zijn!!!

Liefs

Hoi Marije

'Ja nu nog niet ze zegt als ik over 2 maanden nog niet ongesteld of zwanger ben dan ben ik 6 manaden niet ongesteld geweest dan mag ik nog eens komen en gaan we verder wnat zie zegt best normaal is zo alng uitblijven meer mensen dat hebebn al ken ik die niet???   en ze zegt dat het nu te vroeg is om onderzoeken te doen zou me ook van een gyneacoloog niet mogen doorsturen dus nog maar afwachten en genoeg bidden

zal ook voor jou bidden dat ej weer snel zwanger raakt

nadia

Hallo allemaal,

Mijn NOD is 12 augustus, dit wordt de derde ronde, 1e kindje.
Vind het heel spannend allemaal!

Hallo Nadia,

Als je je temp elke morgen om hetzelfde tijdstip meet dan kun je je ei peilen. De dag voor je ei daalt je temp. met 0,1 en de dag erna moet ie gestegen zijn met 0,3. Dat betekend dat je eisprong is geweest. Hopelijk heb je hier iets aan?

Liefs Yvonne

Meiden, mijn NOD is 12 augustus en het wordt mijn 10e ronde voor het 1e kindje!

Terug
Bovenaan