NOD ROND 10 AUGUSTUS

quote: LauraLuvJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:20:37'));

hey nadia

waarom weet je dat nog niet?? je eerste ronde??

Hoi Laura

Omdat ik sinds ik eind maart ben gestopt met de pil na de laatste keer van de pil niet meer ongesteld ben geweest en dus nu niet weet of en wanneer ik een eisprong heb

hhoi!
Mijn nod is rond 1 augustus, maar weet niet of het wel zin heeft deze maand. Ben met een stripje provera bezig...........maar goed, we merken het wel! Leuk al die meiden bezig met de zelfde rompslomp..................maar ook wel heel spannend he?

Hoi meiden,

Al een tijdje volg ik alles wat jullie te vertellen hebben, en vond het hardstikke gezellig, dus dacht vandaag laat ik me er ook eens bij voegen..
Ik heb mijn volgende NOD ook 10 augustus dus dit worden weer spannende weken..
Wij hebben nu lekker vakantie, dus lekker rust en hopelijk belooft dat veel goeds.
Ik hoop voor jullie allemaal ook dat het deze maand raak is..

Groetjes

o ja voor ons is het trouwens tweede ronde eerste kindje..
de laatste keer verliep mijn cyclus helemaal goed, 28 dagen..
dus hopelijk blijft het zo..

doegg..

Hoi meiden,

Mijn NOD is 14 augustus, cyclys van 27/28 dagen. Dit wordt de 4e ronde voor een 1e kindje (na mk met 7 weken).

Ik hoop dat we met elkaar een beetje ervaringen kunnen delen, het is elke keer als je NOD dichterbij komt toch elke keer weer superspannend.

Liefs Marije

quote: marije1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:02:21'));

Hoi meiden,

Mijn NOD is 14 augustus, cyclys van 27/28 dagen. Dit wordt de 4e ronde voor een 1e kindje (na mk met 7 weken).

Ik hoop dat we met elkaar een beetje ervaringen kunnen delen, het is elke keer als je NOD dichterbij komt toch elke keer weer superspannend.

Liefs Marije

Hoi Marije

Ýk weet helaas niet wanneer mijn NOD is want ben het sinds het stoppen met de pil eind maart niet meer egweest dus erg lastig plannen heb jij nog suggesties hoe ik akn weten of ik ene eisprong heb naast het tempoeraturen

nadia

Hoi Nadia,

Ik heb zelf ovulatietesten gekocht en daar gaan we over 1 1/2 week mee beginnen. Maar daar staat op wanneer je moet beginnen als je je cyclus weet. Maar in jouw geval kan dat dus niet..........

Sommige meiden voelen het wanneer ze een eisprong hebben, maar ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat je dan zou moeten voelen........

Ik weet niet of er naast temperaturen nog andere mogelijkheden zijn om te weten.

Gewoon blijven 'wiebelen'   hahaha (maar je moet er natuurlijk wel plezier aan beleven

Liefs Marije

Terug
Bovenaan