? Nod rond 12 februari ?

Ik heb deze middag m'n piek getest, dus deze namiddag hebben m'n man ik en het even "gezellig" gemaakt, en gisteren ook al, hihi. 
Volgens m'n app is m'n NOD op valentijn, toevallig. Dus best spannend!
Alleen ben ik nu momenteel wel een beetje verward want ik weet nu eigenlijk niet goed of ik m'n eisprong al gehad heb of nog moet hebben? Ik wacht dus even af en we maken het waarschijnlijk morgen nogmaals gezellig. 
 
Hier rond 11-2 NOD het is onze eerste ronde ben erg benieuwd of ik een beetje goed zit ook qua cyclus. Had hiervoor een spiraal dus zou in theorie gelijk moeten kunnen. Spannend! Hoeveel rondes zijn jullie bezig? 
 
Wat leuk! Mijn nod is denk ik 13 februari. Ik weet het niet zeker. Gisterochtend een positieve ovulatietest gehad en gisteren en eergisteren seks gehad. Dus meer kunnen we niet doen. Nu afwachten..
De hoeveelste ronde is dit voor jou?
 
@gebruiker….72 (wat irritant dat reageren hier op elkaar, of hoef ik de naam er niet bij te zetten?)
Wat spannend! Ik noem dit voor mezelf de eerste ronde, maar eigenlijk zit ik in de 5e ronde. Wij zijn 8 maanden geleden begonnen en toen was ik de 2e maand zwanger, maar vroege miskraam, toen de 4e maand zwanger, bleek een bbz en heb mtx injectie gekregen en mocht toen 3 maanden niet zwanger worden. Dus nu 8 maanden verder. Maar ik noem dit ronde 1 om even opnieuw te beginnen.
Van mijn zoon die 2 jaar is, was ik de 2e maand al zwanger.

Wordt dit je eerste kindje?
 
Hey Lindamam.

Wij zitten nu in ronde 2 voor ons 2e kindje. Begin dec gestopt met de pil. Toen werd ik na 36 dagen ongesteld. Als ik dat aanhoud zou mijn nod rond 19 febr. Zijn maar als ik mijn servix-slijm moet geloven zal dat denk ik een weekje opschuiven dus ik denk ook dat ik rond 12/13 febr mijn nod heb. Succes allemaal!
 

@lindamam oh wat een gebeurtenissen allemaal al! Dan heb je even geduld moeten hebben. Hier inderdaad 1e kindje. Begin januari spiraal laten verwijderen. Gelukkig wel al redelijk een cyclus kunnen vaststellen tijdens spiraal.  Maar blijft allemaal nog wat onzeker. Nu vooral wachten... hebben jullie eerder gebruik gemaakt van early testen? Wat is jullie ervaring.
 
Terug
Bovenaan