? Nod rond 12 februari ?

Mijn ovulatietest was op dag 15 positief, dus dat is wel wat de app aangaf ongeveer. Maar voordat ik van mijn zoon zwanger was had ik hem ooit op dag 19, dus dag 20 of 21 pas de eisprong. Daarom vind ik het juist fijn om ovulatietesten te doen, dan hoeven we maar een paar dagen per maand "verplicht" seks te hebben en niet de hele maand lang. De rest van de maand kunnen we dan echt seks hebben wanneer we zin hebben of op andere manieren ipv altijd maar neuken en in de vagina klaarkomen.
 
Hier zit ik (ongeduldig) af te wachten?
Maar mijn NOD is 14 februari dus ik vrees dat het veel te vroeg is om iets te voelen, laat staan een test te doen. 
ik vermoed dat ik m'n borsten, en voornamelijk m'n tepels, wat gevoeliger aan het worden zijn. Zal dit weekend effectief gevoelig worden denk ik. Maar vorige maand was dat ook zo na m'n eisprong...
Wel gebruik ik sinds deze ronde tarwekiemolie... wie nog? 
Er staat op 2 per dag, maar geen idee, ik doe maar 1 per dag. Ik wil echter niet dat m'n baarmoederslijm TE dik wordt?!
 
@mommymommys ja dat is inderdaad ook wel zo! Het verplichte nummer is inderdaad ook niet altijd wat je wilt. 
Op dit moment rustig nog in afwachting van wel of geen menstruatie, toch maar besloten die af te wachten ipv al eerder testen. Hoe zitten jullie erbij? 
 
@gebruiker..72; dat was ook mijn voornemen, maar het is al mislukt, vanmorgen getest op 7dpo. Hopeloooos. ??
Blij als ik weer mag werken, ik ben er echt teveel mee bezig. Ik had een paar dagen menstruatiekrampen maar nu zijn ze weer weg.
 
Hahah ja werken is echt een top afleiding hè! Ik heb gewoon ook maar 1 test in huis en dat is niet persé een test voor vroeg testen. Om eventuele onnodige teleurstelling te voorkomen doe ik die nu dus maar niet. Moet zeggen dat ik eigenlijk ook niks verwacht aangezien ik behalve vermoeidheid niks merk aan mezelf. Hoe zijn jullie verwachtingen? 
 
Heb even mijn gebruikersnaam aangepast naar een iets simpelere! @mommymommys heb je al nogmaals getest? Hier nog steeds geduldig aan het afwachten....... duurt zo lang dit?
 
SLG; sorry voor de late reactie.
Ik heb de laatste dagen elke dag getest. Ik zit nu op 10dpo denk ik en hij was vanmorgen negatief. Echt balen want ik had best het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik had regelmatig menstruatiekrampen en als ik loop lijkt het of ik mijn baarmoeder voel. Maar ik denk dat ik helaas gewoon ongesteld word.

Hoe is het met jou?
 
Terug
Bovenaan