? Nod rond 12 februari ?

@gebruiker....72; ik heb alle keren gebruik gemaakt van early testen. Ik neem me steeds voor om te wachten tot nod, maar is nog nooit gelukt. ? alle 4 de keren op 10 dpo positief getest.
 
@lindamam hahaha ja geduld is een schone zaak, ik twijfel echt een beetje wat ik ga doen wil ook niet vals negatief testen! Maar jij gaat weer voor de vroege test dus? Zal komend weekend ergens zijn dan?
 
Ja, maandag of dinsdag denk ik. Ik probeer me in te houden haha. Want het is al ooit positief geweest en toen werd ik alsnog ongesteld. Dus dat is helemaal zuur. En mijn man wil dat ik met hem samen test.
 
Ooh spannend! Ben echt heel benieuwd.. ik probeer nog niet teveel te bedenken wanneer ik ga testen, ben bang dat ik het dan helemaal niet meer kan uitstellen. Haha? best lastig om er niet de hele dag mee bezig te zijn vind ik. Samen testen is wel leuk en fijn lijkt me.. ? 
 
[quote quote=10526780]@ Bellabori; jij ook succes! Was je snel zwanger van je eerste kindje?[/quote]Ja bij ons eerste kindje was ik meteen in de eerste ronde zwanger! Dus ik vind het erg spannend hoelang het deze keer gaat duren! Ik duim voor jullie dames???
 
Ik moet ongesteld worden rond 12 februari.. zijn sinds eind september bezig voor een kindje.. ik ben echt nerveus, deze keer met ovulatie testen geprobeerd 
 
@tweeling ben wel benieuwd of je ovulatietest de ovulatie aangaf rond de datum dat je het zonder testen ook verwacht had of zat het er erg naast? Wij doen nu nog zonder.. nog even niet teveel druk.. 
 
Hoe gaat het met jullie?
Ik zit nu op 6 of 7 dpo en heb al een paar dagen af en toe menstruatiekrampen en rugpijn. Gisteren ook heel duizelig en emotioneel. Ben benieuwd..
 
Terug
Bovenaan