? Nod rond 12 februari ?

@mommymommys ah wat balen voor je zeg! ? dus nu in afwachting van je menstruatie?
Ik heb gisteravond een normale test gedaan, was wel wat vroeg die was ook negatief. Twijfel om volgende maand misschien toch ovulatietesten te gebruiken al is het maar om te checken of het LH hormoon gemeten wordt. Stom dat je er aan de ene kant relaxed in wil staan maar ergens toch ook de controle wil hebben...
 
SLG; Ja ik hoop nog steeds op een positieve test natuurlijk, ik zit pas op 10dpo dus alles is nog mogelijk. We gaan het zien.
Ik gebruik juist wel ovulatietesten, ik heb geen zin om de hele maand om de dag seks te hebben. Zoiezo niet elke keer op dezelfde manier zeg maar haha. Wij hebben het 4 dagen voor de eisprong, 1 dag voor de eisprong en op de dag van de eisprong gedaan dus meer kunnen we niet doen.
 
Ik kreeg net trouwens een enorme steek in mijn onderbuik toen ik te hard op een stoel ging zitten. Herkent iemand dit? Ik schrok ervan, nog nooit meegemaakt.
 
Hmm wat vreemd van die steek, herken het niet. Heb je er nog vaker last van gehad? 
ja blijven duimen natuurlijk.. hier lijkt het begin van de menstruatie in gang gezet. Volgende ronde toch maar eens ovulatietesten gebruiken, heb je nog tips welke fijn zijn in gebruik? Ben nu vooral gefocust op vruchtbare week.. maar dat lijkt me toch iets te gemiddeld genomen...
 
SLG; nee die steek heb ik nooit eerder gehad. Maar vanmorgen weer een negatieve early sensitest. Zondag nod. Dus ik geef het op. Door naar de volgende ronde.

Ik gebruik zelf de ovulatietesten van easy@home. 50 ovulatietesten en 20 zwangerschapstesten voor 18 euro ofzo.
En ik heb er de app premom bij. Dan moet je een foto maken van de test en dan geeft hij aan wanneer je piek is.
Ik heb ook de testen van clearblue gebruikt, die zijn nog fijner die kan je met ochtendurine doen en de andere testen niet. Maar die zijn wel duur.
 
Hmmm goede tips! Ik heb nu de roze clearblue besteld, waren inderdaad wel duur maar voor zo'n eerste maand ovulatietesten leek me het wel fijn om gewoon echte duidelijke testen te hebben. Verder hou ik m'n cyclus bij in de Flo app (gewoon gratis variant) en ik check af en toe de Maya app omdat die Nederlands is vind ik dat vaak wat simpeler. Maar die apps hebben me deze keer niet echt geholpen dus. Wel balen voor jou juist omdat je gevoel zo goed zat.. volgende maand gaan we er weer voor ?
 
SLG; ja hopelijk voor jou meer geluk deze maand. Ik moet nu wachten tot ik ongesteld word en dan moet ik naar het ziekenhuis bellen voor een HSG. ? hopelijk is mijn overgebleven eileider nog wel open en kunnen we gewoon verder. Anders wordt het IVF.
 
Terug
Bovenaan