NOD rond 13 april

Hoi meiden!
Ik heb ongeveer rond 11 april mijn nod! Mijn vriend en ik proberen inmiddels al bijna 2 jaar zwanger te worden. In december bij de gynaecoloog geweest en ik blijk PCOS te hebben. Hier heb ik sinds januari medicatie voor gekregen waardoor het nu wél zou moeten lukken! Ik hoop ZO op eindelijk eens een positieve test in april! Ik duim ook voor jullie! ☺️
 
@lieseempje wat spannend voor jullie dat je deze ronde voor het eerst gaat proberen. 
@xzoe wij zitten ongeveer in hetzelfde schuitje qua tijd. Ben soms zo bang dat het mij niet gegund is op de een of andere manier. Deze maand ook maar eens ovulatietesten erbij pakken. 
@beautifullflower voor jou ook spannend! 
@ingelou jeetje wat heftig moet dat voor jullie geweest zijn. Hopelijk doet de medicatie zijn werk en heb je een positieve test in handen in april. 
Zelf ben ik achteraf wel blij dat deze maand niet was gelukt. Vanaf vandaag weer een poging doen om te stoppen met roken. Ook had ik geen foliumzuur geslikt en veel gedronken dus nu weer strak aan alle goede voorbereidingen. 
 
Liefs 
 
Heej Dames, 
Ik ga ook mee de volgende ronde in helaas. NOD op 12 April
@MH was al benieuwd hoe het met je ging,  wat balen dat het weer niet gelukt is.. hopelijk is het voor ons allemaal de laatste ronde!!
@Xzoe balen dat het nog niet wilt lukken. hopelijk brengt april meer geluk! ik ben in ronde 2 begonnen met ovulatietesten. Het geeft goed inzicht in je cyclus en geen twijfel meer over de timing!
@Ingelou  wat heftig. hopelijk doen de medicijnen snel hun werk. Hoe kwam je erachter dat je dat had? was je cyclus wel regelmatig of dat ook niet?
@de overige meiden.. succes met de spanningen deze maand! ik duim met jullie mee!
 
Hoi allemaal!! 
Ik ga ook wel mee doen met deze ronde. Als het een beetje normaal verloopt is mijn nod 14 april.
Ik ben oktober gestopt met anticonceptie. Hierna 3 normale cycli, daarna bijna 3 maanden niks. Maar ook niet zwanger.
Nu ongesteld dus als alles hopelijk weer genormaliseerd is 14 april mijn nod.
Als het niet lukt ga ik denk ik ovulatietesten proberen. 
Succes allemaal!! En klusze rond goede vrijdag!!! ?
 
Whaha dankje Tat Tie ?
Best apart zo. Ook al wil je er niet zo bewust mee bezig zijn met wanneer je seks moet hebben toch plan je dat wel voor de eisprong.
 
@GZ ik merkte na het stoppen van de anticonceptie dat ik een heel onregelmatige cyclus had. Uiteindelijk na lang proberen en overwegen toch maar naar de huisarts gegaan. Deze heeft ons doorverwezen naar de gynaecoloog. Vond het allemaal heel spannend en heftig maar toch heel blij dat ik de stap heb gezet! 
Ik hoop dat iedereen goed nieuws krijgt in april! Dat moet toch haast wel na zo’n “goede vrijdag” ?
 
Terug
Bovenaan