NOD rond 13 april

@GZ wat leuk dat ik je op dit forum weer tegen kom. Helaas moet ik misschien ook wel zeggen, daar het ons beide niet gelukt is. Hopelijk is het voor iedereen een mooie maand. Volgens mij zitten wij redelijk op dezelfde cyclus.
@tat tie wat lastig dat je zo n onregelmatige cyclus hebt. Succes en ook met de ovu testen. Welk merk gebruik je?
@lieseempje en beautifuldlower HAHA ja inderdaad een hele goede goeie vrijdag. Wij gaan lekker een weekend weg dus dat moet goed komen (of juist niet omdat we met meerdere in een huisje zitten) 
Mag ik vragen hoe oud iedereen is, 1e poging of al meerdere zwangerschappen gehad? Ook ben ik benieuwd wie welke merk testen gebruikt bijv van de ovulatietesten. 
Succes allemaal
 
@ingelou, dat is inderdaad wel heel heftig maar wel knap dat jullie de stap hebben gezet. Heel veel succes 
 
Als,.. Mijn cyclus zo aan mag houden is mijn nod 14 april. Januari gestopt met de pil en nu wod (wel ongesteldheidsdagen haha) ga en niet bewust op "klussen" maar bereid mij toch goed voor op wat er komen kan gaan. Heel spannend allemaal en super leuk om mee te lezen en reageren op een forum. Succes allemaal en een leuk paasweekeind gewenst?
 
@mh ik gebruik nu nog geen testen. Maar ik lees veel goede verhalen over de sensitest. Ziet er ook duidelijk uit op de foto en niet heel duur. Dus als het deze ronde niet lukt of mijn cyclus weer zo onregelmatig is ga ik ze bestellen.
Of zou ik dan toch beter naar de huisarts kunnen gaan denken jullie?
Of teunisbloemolie of monnikspeper hoor ik ook van dat die je cyclus positief kunnen beïnvloeden. Wat denken jullie?
En ik ga deze keer echt bewust bezig met deze ronde. Hiervoor nog niet zo op deze manier mee bezig geweest. Lijkt het bij jullie ook dat de tijd zo langzaam gaat? Kan niet wachten tot het goede vrijdag weekend en 14 april ?
 
Oh en voor ons is het de eerste keer dus super spannend omdat je echt niet weet wat je kan verwachten.
en we zijn 32, ja ik weet het, laat... maar ja we leerden elkaar pas kennen toen we 28 waren en daarbij is er oom heel veel gebeurd. Maar nu super steady dus we gaan er voor!!
 
@MH mijn vriend en ik zijn bezig om voor de eerste keer zwanger te worden. Hij is 33, ik 24 (we zijn al 6 jaar samen). 
Ovulatietesten heb ik een paar keer gebruikt van ClearBlue maar deze vind ik erg duur. Ik gebruikte ze op het moment dat ik nog niet wist dat ik PCOS had. Ik kon nooit mijn vruchtbare dagen vinden (achteraf dus logisch). Ben sinds deze ronde begonnen met temperaturen! Heel benieuwd of het werkt. 
Ook heb ik standaard een pakketje Sensitest zwangerschaptesten in huis. Deze zijn relatief goedkoop maar wel heel betrouwbaar! Als dit staafje (hopelijk snel!) aangeeft dat ik zwanger ben dan koop ik er nog wel een ClearBlue test achteraan! Maar om die elke maand te gebruiken wordt me te duur, haha!
Hoe oud zijn jij en jouw vriend/man?
 
 
 
Mijn vriend en ik zijn allebei 26. Ik heb ook altijd zwangerschapstesten van sensitest in huis en sinds deze ronde de ovulatietesten van action. Ben heel erg benieuwd hoe het deze maand gaat lopen. Ik had het idee dat ik vorige maand mijn eisprong heb gevoeld, maar ondanks het klussen niet zwanger geraakt.
eerst vond ik april een rotmaand ivm de feestdagen in december, maar duurt me toch allemaal iets te lang nu!!
heel veel succes allemaal!!
 
Terug
Bovenaan