NOD rond 13 april

Hi Dames, 
Voor mij ronde 4 ik ben 30 mijn vriend 39 het is voor ons eerste kindje. Wij zijn wel al heel lang samen (8 jaar) maar ik vond de stap om te beginnen heel spannend. Heb het vaak vooruit geschoven (daar baal ik achteraf wel een beetje van). Ik gebruik ook de testen van Sensitest, zowel de ovulatie als de zwangerschapstesten vind ze echt heel fijn en vooral niet duur. 
@MH idd beetje balen dat we elkaar weer tegenkomen maar hopelijk deze maand met meer geluk :) ga je deze maand ovutesten?
@Ingelou, wat goed dat je de stap gezet hebt. lijkt me echt enorm lastig! Wel fijn dat er medicatie voor is. hopelijk een goede vrijdag en een prachtige kerst!
@X zoe ik vind het ook al lang duren en pas bij ronde 4 :) 
@tat tie Ik lees ook wel eens dat er wat natuurlijke middeltjes zijn om je cyclus positief te beinvloeden maar of het echt werkt weet ik niet.  De Sensitest testen vind ik een aanrader (prijs en gebruik). Ik weet niet wat voor anticonceptie je hebt gebruikt (lees wel eens nare verhalen over de prikpil) maar een bezoekje aan de huisarts kan misschien wel rustgevend zijn. 
@Sanngroen Succes deze maand. Is het voor jou ook voor jullie eerste kindje?
 
 
@gz ja voor ons ook het eerste kindje. Wij zijn beide 29. De magische 30 komt in de buurt hihi. Nee hoor wij hebben heel bewust eerst genoten van het leven samen. Ken hem al 11 jaar en 6 jaar een relatie. Nu hopen dat we nog profijt krijgen van onze actieve huizenjacht. Helaas nog geen geschikt huis gevonden. We wonen nu in app maar 1 slaapkamer. Het zou kunnen maar liever natuurlijk de leuke voorbereiding een kamer ij te kunnen richten;) 
En wat maakt leeftijd uit. Je moet er zelf ook klaar voor zijn. Ik ben heel blij dat de middelen ons zover kunnen helpen het ook uit te stellen Nouja eigenlijk te kunnen beginnen wanneer je dat zelf wilt. 
Spannend allemaal!!
 
@beautifullflower leuk en spannend! Voor ons ook eerste echte ronde. Eerst mijn lichaam even 6 maanden de tijd gegeven om bij te komen van de anticonceptie.
@GZ ik had de Nuvaring, hoop dat dat een voordeeltje is.
@ allemaal! Ik heb er zin in!! Leuk om van die topics te hebben met nod datum. Ben benieuwd dalijk als de datum er is. Gezellig om elkaar op de hoogte te houden en ideeen/gevoelens/ideeen te wisselen.
 
@Tat tie: ja inderdaad, erg leuk. We zitten  allemaal in het zelfde schuitje dus kunnen elkaar mooi op de hoogte houden. En ik vind het wel fijn om met jullie hierover te kletsen omdat er verder in onze omgeving weinig mensen zijn die we verteld hebben dat we bezig zijn met zwanger worden. Hier kan ik tenminste vrijuit praten ?
 
Hai allemaal. 
Sorry.. Ik reageer nu pas, ben gewoon ontzettend druk. 
@sannegroen welkom hier op het forum! Hopelijk een goede ronde op goede vrijdag en dan komt het huisje ook wel :) 
@tat tie Inderdaad. Het lijkt wel of de tijd soms achteruit loopt of stil staat he. Helemaal als het zodadelijk april wordt. Ik hoor ook goede verhalen over de sensitest. Heb alleen nog veel testen van action in huis dus ga die eerst opmaken. 
@GZ het volgende forum is een zwangerschap forum Oké? Deze maand ga ik wel starten met ovulatietesten ondanks ik op de minuut na bijna kan zeggen wat mijn cyclus is. 
Mijn vriend (28) en ik (24) gaan voor ons eerste kindje. Vind het soms heel erg spannend! Deze dinsdag zijn we allebei gestopt met roken. Ben heel benieuwd of dit de kans vergroot (mogelijk lag het daaraan) maar het gaat me tot nu toe gemakkelijker af dan ik gedacht had. Wel even een klein schouderklopje voor mezelf hihi. 
Hoe doen jullie dat met drinken van alcohol nu je probeert zwanger te worden   ?? 
 
 
Ik ben 25 en mijn man is 28 en voor ons is dit ook de spannende 1e ronde. 
Ik drink nauwelijks alcohol dus voor mij is dat misschien iets makkelijker.. nu ga ik wel eind april op vriendinnenweekend dus weet nog niet zo goed hoe ik dat moet gaan doen haha
 
@ MH Jaa ik hoop het ook!!!! Ik houd onwijs van een lekker wijntje en mijn omgeving weet dat :) dat vond ik wel lastig. Heb al heel wat vragen weg moeten wuiven. Maar ik heb ook crohn dus heb het nu mooi op nieuwe medicatie gegooid. :) Ik drink vanaf de eisprong tot ik weer ongesteld wordt niet. En vanaf we begonnen zijn zowizo een stuk minder. Niet dat er flessen per dag doorgingen, maar in het weekend houd ik het nu bij 2 wijntjes. 
@Sanngroen heel erg herkenbaar wij hebben veel gereisd enzo en zijn nu echt klaar voor de volgende stap. Mijn vriend is wel een stuk ouder maar ook hij heeft pas sinds kort dat hij er klaar voor is. Succes met de huizenjacht. Hopelijk vinden jullie snel iets. want een babykamertje inrichten is natuurlijk super gaaf. Ze hebben tegenwoordig ook super leuke spulletjes. 
@Tat Tie daar heb ik nog nooit iets vervelends over gelezen. Hopelijk is het snel raak!
@butifullflower een forum is echt heel fijn he. Ik heb hier al veel afleiding gevonden in de 'wachtweken' want die vind ik echt heel langzaam gaan die dagen. Ook vind ik het super fijn de ervaringen van andere te lezen. Al merk ik wel dat er ook geen peil op te trekken is omdat ieder lijf verschillend is. 
@xxE hopelijk wordt het een alcoholvrij vriendinnenweekend :)
 
Terug
Bovenaan