NOD rond 13 april

Haha wat leuk om alles terug te lezen, ik negeer ook niemand bewust maar zal nu ongetwijfeld vergeten om overal op te reageren.. uhm iui staat nog niet gepland en nee ik ben niet bruin maar blond hihi. Een meeting of gewoon echt contact met elkaar( niet meer anoniem) lijkt mij hartstikke leuk! Maar hoe regel je zoiets? Ik zou jullie wel via Facebook ofzo willen contacten maar hoe dan? Ik vind het echt heel leuk zo met elkaar te kletsen. 
Ingelou ik denk echt dat het raak is bij jou, hoop dat ik gelijk heb... 
 
Wow wat een leesvoer! Supergezellig :) 
hoop voor iedereen het beste. Inderdaad, dat wachten is echt supervervelend!
het liefste doe ik een test die het al heel vroeg kan zien :p
maar dat doe ik maar niet! Hopen dat de 13de geen ongeluksdag is aangezien het ook vrijdag de 13de is :-/
 
 
@Ninaaa, super lief van je, ik hoop ook echt dat je gelijk hebt! Ik durf er nog niet echt op te hopen, anders is de teleurstelling weer zo groot... Ik wacht geduldig (voor zover dat lukt ? af).
Een whatsapp groep ofzo zou ook handig zijn! Maar inderdaad, hoe regel je zo iets zonder dat al je gegevens online staan?! ?
@Zwangere 22-er, hahaha ik ben inderdaad bruin! ?
 
Ja dat hopen en dan vervolgens ongesteld worden is niet leuk, daar worden we niet happy van. Ik herken het helemaal... 
Ja appgroep is ook leuk, maar om nou telefoon nr online te zetten, iedereen kan mee lezen. Misschien een beetje omslachtig, maar als iemand nou een nep Facebook account aanmaakt en iedereen die als vriend toevoegd ff kunnen we vanuit dat account elkaars echte Facebook vrienden worden haha, en dan ff chatten via messenger en telefoon nrs uitwisselen. 
Is dat wat? Of juist slecht idee? 
 
Zwangere22er, nee verre van ? Zwart namelijk! Ik denk jij donkerbruin en van Xzoe denk ik ook rood hihi. 
Aaltsje Friesland jij woont het verst van iedereen! Jammer dat je zo ver woont.
Ingelou, geen idee misschien bestaat er wel zo een app. Maar uit mijn hoofd gezegd kom ik ook niet verder dan whatsapp. Jammer dat dit forum geen chat heeft he met prive bericht etc. 
kkey oei vrijdag de 13e. Zou die ons geluk brengen? You never know! Ja, er bestaan testen die het zelfs 4dagen na eisprong kunnen zien. Volgens mij zijn dat ook super dure testjes.
Buikpijn is hier weer voorbij.. 
 
Terug
Bovenaan