NOD rond 13 april

Haha deze limburger rijdt elke week naar Utrecht, dus ik zou het wel over hebben voor een meeting! Maar dan moeten we wel eerst eens allemaal zwanger worden!!!
 
Spannend Ingelou en Siemaa! Het is toch wel toevallig dat jullie allebei hetzelfde hebben ?
Raden wie wie is, waarschijnlijk heb ik weer eens een compleet ander beeld dan de werkelijkheid, dus dat kon nog wel eens heel grappig worden... 
grappif NOD topic wordt dit zo :p
 
X Zoë volgens mij woonde jij het verst! Maar Utrecht scheelt al heel wat ? Ja inderdaad nu nog zwanger worden haha
zwangere22er, Ja, en op dezelfde dag ook en nog zelfde wachttijd voor NOD. Grappig is dat. Alleen Ingelou had bloed ik niet. Nu hopen dat het wat betekend hihi. Haha, ik heb ook hele ander beeld dan werkelijkheid denk ik. Heb al allemaal mensen in mijn hoofd zoals ik denk dat jullie eruit zien. Hebben jullie dat ook? ?
 
Hahaha ik heb ook al een beeld bij sommige van jullie, grappig ?. En inderdaad toevallig dat wij (bijna) dezelfde klachten hebben @Siemaa! En ook nog onze NOD op dezelfde dag! Super spannend!! ?
 
Ik ook! 
Volgens mij is xxE rood, Zoë, Ninaa, ingelou en gz bruin en Siemaa en Sanngroen en beautifullflower blond ? Maargoed.. 
 
 
Terug
Bovenaan