NOD rond 13 april

Oh super spannend aaltsje! 
Hahaha, noorden als in waddeneilanden of Groningen/Friesland?
Een Babymeet wordt het inderdaad niet denk ik. Dan moeten we allemaal uit alle uithoeken naar het midden van het land met onze baby's.. en eventuele eerste kindjes. Lijkt me een beetje erg veel gedoe.. maar zou wel leuk zijn ook ?
 
Een meeting? Ik ben van de partij hoor. Hou van gezelligheid haha middenpunt van iedereen dan zoeken 
Ik heb krampjes.. zal ik vanavond ongesteld worden veel eerder dan verwacht 7/8 dagen of zet het niet door.  wordt vervolgd ?
 
Gezellig Siemaa :p als we nou dan allemaal zwanger worden deze maand ?
Ehm, nu al ongesteld? Een week eerder? Dat zou pas raar zijn! Misschien de innesteling of zo? Dat is veel leuker nieuws voor hier! 
Zou jij voor een meeting een paar uur willen reizen? ??
 
Haha dat zou top zijn he! allemaal zwanger deze maand. Haha, ik denk niet dat het zo ver is allemaal iedereen uurtje zo hahaha. Gek inderdaad, of komt het misschien van de koffie net. I dont know
 
Ik krijg ook wel eens kramp van koffie ja ?. Waarschijnlijk is het vanuit Limburg wel ver rijden dan.. de rest zou kunnen met 1 a 1,5 uur of zo denk ik. We gaan het merken.Ik hoop niet dat je ongesteld wordt in ieder geval 
 
Ik ben ook van de partij hoor als we een meeting organiseren! Haha leuk ?
Ik heb ook al de hele avond krampjes onderin m’n buik. Geen bloed meer tijdens het afvegen. Over 8 dagen pas mijn NOD. Ik heb zo’n hekel aan dat wachten ??
 
Haha, dus koffie zou het geweest kumnen zijn. Hmm even afwachten. Wachten, wachten onze nieuwe hobby haha. Hoop inderdaad ook niet dat het zo is, had vanmiddag alvast testjes in huis gehaald omdat ik er een goed gevoel over had. Zal wel paar dagen na NOD een testje voeren maar dacht dan heb ik ze alvast. Ja, voor de rest is het wel met uurtje/ 1,5 te doen behalve de "uitschieters".
 
Terug
Bovenaan