NOD rond 13 april

Hmm daar ging wat mis ?
Goedemorgen allemaal! Ik heb blond haar dus dat was helaas fout! ? leuk om contact te blijven houden alleen ik wil eerst graag zwanger worden. Heb een raar voorgevoel dat ik voorlopig nog wel actief ben op het 'zwanger worden' forum. Hoop natuurlijk van niet, maar ben bang dat ik dan door de succesverhalen de moed ga verliezen. 
Vind het wel super gezellig hier. Wij hebben alleen 1 vriendenstel in vertrouwen genomen en merk dat ik het heel erg fijn vind erover te kletsen en te lezen. Een kleintje is zo ingrijpend op je lijf en leven en dan niet erover praten is eigenlijk geen optie ?
Fijne dag vandaag!!
 
Snap ik hoor GZ! Ik denk zelf ook, dan is de helft lekker over de zwangerschap aan het kletsen (leuk) en die andere helft maar wachten. En tegen de tijd dat deze baby's komen gaan wij het pas weer ongeveer proberen! En ik mag hopen dat jullie dan wel allemaal zwanger of natuurlijk bevallen zijn! Wat  dat betreft val ik er toch buiten hier. Zou het wel heel leuk vinden als ik wel zwanger blijk ? en een babymeeting dan ook meteen ? 
 
 
Dan blijven we voorlopig toch eerst gezellig op dit forum kletsen! Een groepsapp kan altijd nog! ☺️ Ben het helemaal met jullie eens. 
Hoe is het verder met de klachten bij iedereen? Hier wat last van wat gerommel in m’n buik. Kan niet zo goed uitleggen wat ik voel. Maar heb ook niet zo’n honger ?. Hopelijk word ik niet gewoon ziek!
 
Ik was vanmorgen trouwens bij het opstaan weer een beetje misselijk, net als gisteren! En ik vind de poep van mijn dochter en cliënten nu zooo stinken ?. En dan hoop ik weer dat het symptomen zijn van dat ik zwanger ben, terwijl het zo veel redenen kan hebben. Ik word gek van mezelf deze maand.  
 
Ooooh wat spannend allemaal ?. Jij ook een beetje misselijk dus! De hele dag dan? Ik alleen in de ochtend.. had jij je eerdere zwangerschappen last van misselijkheid? Ik wel maar pas na 6/7 weken..
 
Terug
Bovenaan