NOD rond 13 april

@nina; nee klopt, maar ben er eigenlijk van overtuigd dat er niets in me groeit.. mocht het wel zo zijn is het alleen maar positief! 
@xxE; oohh spannenddd!! Hopen dat die ongesteldheid wegblijft!! Ik heb mijn nod pas 15/4 als ik uitga van 29 dagen zoals normaal. Moet nog even wachten dus.
 
 
Hebben jullie allemaal al een test in huis of gaan jullie die na de nod halen eigenlijk? Ik was van plan er pas een te halen na de nod maar ik wil er ook wel weer een in huis hebben.. dilemma ?
Stomme wachtweken
 
@Zwangere-22er nee ben nog niet ongesteld. Dit is pas de 1e ronde dus durf nog niet zoveel hoop te hebben.
 
Ik heb echt veel testen in huis liggen. Weet eigenlijk niet waarom ik er zoveel heb. Maar ik kan wel elk moment dat ik wil gewoon even eentje doen.
dit keer doe ik er pas een als ik echt overtijd ga!
@nina; ik heb je toegevoegd op fb? als ik de goede heb:)
 
Oh spannend xxe ik zou het echt niet kunnen om te wachten tot nod! laat staan een paar dagen later! Ik duim met je mee!! 
@zwangere 22er ik heb hier een hele set tests in huis. :) ik start 4 dagen voor nod te testen omdat ik mezelf tegen ben gekomen in de eerste ronde. Was toen 1.5 week later met de ongesteldheid puur door de spanning. Daarmee schoof ook mijn cyclus op en dat wil ik graag voorkomen. 
Ik voel ook de hele dag van alles maar volgensmij kan dat nog niet eens voor de innesteling toch? Dat zou bij mij pas over een paar dagen zijn..
Spannend in ieder geval! 
 
Oh dat is een goede GZ, het zou zonde zijn als elke keer je cyclus opschuift inderdaad. Voor mij zou dat dan een keer gebeuren, dat is dan nog te overzien. En het hoort volgens mij niet te kunnen voor de innesteling, maar wie weet hoe snel de innesteling is toch ?. Ik zou niet weten hoe snel dat kan. Je ovulatie was wel al geweest toch ?, en dan kon het innestelen 4 tot 10 dagen duren? 
Ik ben benieuwd in ieder geval!
xxE, snap ik hoor.. je cyclus kan ook nog een beetje van slag zijn misschien van je spiraal? Ben je daar bang voor? Of meer omdat je het toch niet meteen kan geloven ??
 
Xxe spannend hoor. Hoe langer je menstruatie op zich laat wachten hoe meer de kans is. Hopelijk raak!
Zwangere22er, klinkt hoopvol. Nog even geduld. Ik was ook rond de 6 weken misselijk de vorige keer. Maar ze zeggen dat elke zwangerschap anders kan zijn. Ik heb gister een test gehaald, een ander action dan die bij mij in de buurt anders weet gelijk iedereen dat ik ermee bezig ben haha. Heb de normale gehaald. Dus testen na NOD. Bij mijn vorige zwangerschap waren er testen 4dagenvoor nod voor 1,50 2 tests. Nu zijn die 2,50 en de normale 1,50. Heb op internet ook gekeken en blijven toch de goedkoopste omdat via internet ook nog verzendkosten bij komen. Vind het ook wel een goede na NOD pas testen zo kom je ook niet in verleiding ?
 
@Zwangere-22er meer het laatste want ik denk dat mijn hormonen weer vrij snel op orde zijn. Na de pil had ik direct een regelmatige cyclus en nu na de spiraal direct de dag na het verwijderen ongesteld. 
 
 
Terug
Bovenaan