NOD rond 13 april

Gebruiker10071079: dat gevoel heb ik ook wel een beetje, heel gek. Kan het me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger zal zijn. Ook ik zit pas in ronde 1. Maar misschien ook wel omdat je niet weet hoe het is dat je je er geen voorstelling van kan maken.Wat betreft een chat groep aanmaken ben ik het wel met Zwangere 22-er en GZ eens. We worden vast niet allemaal deze ronde zwanger. En dan is het best pijnlijk om in een groep te zitten waarvan iedereen op een gegeven moment zwanger is en jij nog niet.
Maar het praat wel makkelijker dan via dit forum haha. Ingelou ik voel nog helemaal niets. Als het volgens planning loopt zou ik de innesteling al gehad moeten hebben. Maar zegt natuurlijk niks, je hoeft niet altijd last van kwaaltjes te hebben.
Maar ik hoop het zo! Het wachten duurt zo laaaaaang. Nog 1 weekjes op mijn tanden bijten.  
 
Ik voel nog helemaal niks.. ben nog steeds aan het wachten op een positieve ovulatietest. Misschien heb ik hem wel gemist, zit op dag 21 vandaag.. maar ben op dag 11 begonnen, dus dan heb ik wel een heeeele vroege ovulatie gehad.
ik ga er maar vanuit dat ik een 2019 baby ga krijgen.
wat de app betreft ben ik heel makkelijk! Lijkt me heel gezellig, maar vind het ook geen probleem om zo op het forum te blijven kletsen!
 
Zwangere 22er, ik was in mijn vorige zwangerschappen niet misselijk, dus ik herken het niet ofzo, voel het nu de hele dag een beetje.. 
Maarrrr dit gevoel heb ik eigenlijk elke maand wel, en dan krijg ik hoop en vervolgens is t weer mis als ik ongesteld wordt... 
 
Ja die hoop.. ik begrijp het Ninaa, misschien heb ik het ook elke maand maar let ik er nu meer op.. pff.. 
Kon ik nu maar gewoon testen dat er duidelijkheid is..ik wacht rustig af...
Kan het ook raak zijn als je een vroege ovulatie had Zoë? Gek dat je ovulatie testen geen ovulatie meten ? geeft ook weinig duidelijkheid dan.. ik heb nog nooit een ovulatie test gedaan dus geen idee hoe dat allemaal zit. 
 
 
Ja zwangere 22-er; als ik de dag voor die vroege ovulatie seks heb gehad, kan ik gewoon zwanger zijn. Maar ik denk het niet. Voel echt helemaal niks geks!
 
@Zoë ik heb vandaag mijn n.o.d. maar voel ook helemaal niks.. ik wil pas zaterdagochtend gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben. 
 
Terug
Bovenaan