Gebruiker10071079: dat gevoel heb ik ook wel een beetje, heel gek. Kan het me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger zal zijn. Ook ik zit pas in ronde 1. Maar misschien ook wel omdat je niet weet hoe het is dat je je er geen voorstelling van kan maken.Wat betreft een chat groep aanmaken ben ik het wel met Zwangere 22-er en GZ eens. We worden vast niet allemaal deze ronde zwanger. En dan is het best pijnlijk om in een groep te zitten waarvan iedereen op een gegeven moment zwanger is en jij nog niet.
Maar het praat wel makkelijker dan via dit forum haha. Ingelou ik voel nog helemaal niets. Als het volgens planning loopt zou ik de innesteling al gehad moeten hebben. Maar zegt natuurlijk niks, je hoeft niet altijd last van kwaaltjes te hebben.
Maar ik hoop het zo! Het wachten duurt zo laaaaaang. Nog 1 weekjes op mijn tanden bijten.
Maar het praat wel makkelijker dan via dit forum haha. Ingelou ik voel nog helemaal niets. Als het volgens planning loopt zou ik de innesteling al gehad moeten hebben. Maar zegt natuurlijk niks, je hoeft niet altijd last van kwaaltjes te hebben.
Maar ik hoop het zo! Het wachten duurt zo laaaaaang. Nog 1 weekjes op mijn tanden bijten.