NOD rond 13 april

Valse positieve test ? kan dat ook nog ?
Ik dacht dat positief altijd positief is.. niet dus?
Maar als je tot zaterdag kan wachten is dat top toch! Dan weet je het wel zo'n beetje zeker! Bij de eerste testte ik een week na de nod en natuurlijk meteen lekker positief! Bij de echo bleek ik een late innesteling te hebben gehad en werd mijn uitgerekende datum 4 dagen verder gezet. Dus misschien was ik ook wel onzeker geweest als ik op de nod getest had..
Zijn action testen zo goedkoop? Ik was er vandaag nog.. had ik er wel een mee kunnen nemen ?. Maar na de nod halen heeft misschien meer zin omdat de test anders nog een jaar blijft liggen. Zijn die action testen ook van die cassettes waar je in moet druppelen?
 
xxe wat bedoel je met een valse test negatief als positief? heb je daar ervaring mee? Zaterdag is wel beter zoals zwangere22 zegt
Zwangere22er, inderdaad na je NOD lekker halen anders. Jup, heel goedkoop he. oh, het is maar goed dat je later de test deed. ik had juist 5 dagen voor NOD positief getest
 
Nee het is een midstream test. Zo een staafje dus wat je altijd in films ziet ? Bij lukt het niet om op dat ding te plassen, vind dat zo onoverzichtelijk. Dus ik doe het gewoon in zo een wegwerp bekertje opvangen en staafje erin houden. 
 
Haha ja ik had dus zo'n cassette, ook in een wegwerpbekers geplast en met dat pipetje. Geen idee wat handiger is. Ik dacht een goedkope te gaan kopen bij Kruidvat maar die is niet eens het goedkoopst. En wij hebben geen action in de buurt dus daar kennen ze me ook niet. Volgende week nog maar eens terug op donderdag, dan werk ik daar in de buurt.. wel weer een dag later dat ik dan kan testen..
 
Ik vond die casette niet handig heb ik ook een keer gehad. Vind die midstream makkelijker. Nee action zijn ze echt het allergoedkoopst! 1 dag na NOD? is juist beter toch aangezien je vorige keer ook pas week na NOD testte. Ik wil ook paar dagen later testen en niet op NOD zelf. 
 
Ik voel sinds vandaag al menstruatiekrampen ? moet zeggen dat ik dat elke maand heb rond deze tijd dus voel me nu al teleurgesteld...
kleine hoop dat de krampen wat anders betekenen maar denk toch van niet..
nog even afwachten dus!
 
Wat ik trouwens ook iedere maand heb, is dat het 4 dagen duurt voordat mijn menstruatie echt doorzet. Eerste 4 dagen verlies ik wat bruinige crap.
Door het monitoren van mijn cyclus bij de gyn kwam ik erachter dat ik eigenlijk die 4 dagen niet moet meetellen als menstruatie.
maar toch voelt het gek! Want ongeveer 5 dagen voor die 4 dagen (minimaal bloedverlies) heb ik al krampen zoals nu.
voor mijn gevoel zit er te weinig tijd tussen eisprong en menstruatie maar daarin word ik niet serieus genomen heb ik het idee.
hebben jullie hier ervaring mee? 
 
Terug
Bovenaan