Hoi
@GZ Het heeft tot nu toe nog niet doorgezet dus het lijkt er wel een beetje op. Maar je weet maar nooit, ik probeer niet teveel te hopen. Ik ben er echt veel te veel mee bezig haha.
@Zwangere22er Wij gebruikten alleen condoom. Ben als tiener wel aan de pil geweest omdat ik ontzettend heftig menstruatie heb elke maand. En met de pil ging dit een stuk beter. Alleen werd ik op een gegeven moment helemaal niet meer ongesteld dus daar weer mee gestopt en nu 1 week in de maand maar een beetje afzien. Verder heb ik al ontzettend veel klachten. Eigenlijk vrij snel na de eisprong al maar leek me onmogelijk dat het al zwangerschapskwaaltjes zouden kunnen zijn. Nu kreeg ik als antwoord hierop van iemand dat dit progesteron oid kon zijn. Ben hier niet helemaal in thuis maar misschien was dit het wel. Ik was ontzettend duizelig en moe, witte afscheiding, rommelende darmen, lage buik en rugpijn af en toe steken, gespannen borsten, en mijn hele voorhoofd is sinds een paar dagen pukkelig! 🙁 En gister had ik dan heel licht bloedverlies. Het kan echt alle kanten op heb ik het idee. Het voelt al een paar dagen alsof ik elk moment ongesteld kan worden. En spanning begint er ook bij te komen. Het zou wel een raak kunnen zijn terwijl ik het zo snel nog niet had verwacht! haha
Maar zou wel helemaal leuk zijn natuurlijk!!
wachten duurd lang....