NOD rond 13 april

Hoi
@GZ Het heeft tot nu toe nog niet doorgezet dus het lijkt er wel een beetje op. Maar je weet maar nooit, ik probeer niet teveel te hopen. Ik ben er echt veel te veel mee bezig haha. 
@Zwangere22er Wij gebruikten alleen condoom. Ben als tiener wel aan de pil geweest omdat ik ontzettend heftig menstruatie heb elke maand. En met de pil ging dit een stuk beter. Alleen werd ik op een gegeven moment helemaal niet meer ongesteld dus daar weer mee gestopt en nu 1 week in de maand maar een beetje afzien. Verder heb ik al ontzettend veel klachten. Eigenlijk vrij snel na de eisprong al maar leek me onmogelijk dat het al zwangerschapskwaaltjes zouden kunnen zijn. Nu kreeg ik als antwoord hierop van iemand dat dit progesteron oid kon zijn. Ben hier niet helemaal in thuis maar misschien was dit het wel. Ik was ontzettend duizelig en moe, witte afscheiding, rommelende darmen, lage buik en rugpijn af en toe steken, gespannen borsten, en mijn hele voorhoofd is sinds een paar dagen pukkelig! :( En gister had ik dan heel licht bloedverlies. Het kan echt alle kanten op heb ik het idee. Het voelt al een paar dagen alsof ik elk moment ongesteld kan worden. En spanning begint er ook bij te komen. Het zou wel een raak kunnen zijn terwijl ik het zo snel nog niet had verwacht! haha 
Maar zou wel helemaal leuk zijn natuurlijk!! 
wachten duurd lang....
 
Dat klinkt wel heel erg hoopvol allemaal, vooral omdat je niet aan de pil bent geweest de afgelopen tijd. Nou ik duim met je mee hoor! Zou hartstikke leuk zijn!
 
@zwangere 22er haha ja inderdaad ? ben stiekem wel benieuwd of er al uitslagen bekend zijn!!
@xesther gelukkig is het bijna 11 april!! Ik vind het zo knap dat jullie kunnen wachten met testen! Ik ben daar echt veeeeeel te nieuwsgierig voor.
Ik heb niet echt het gevoel dat er iets aan het gebeuren is. Al heb ik sinds eergister ook meer afscheiding. Het geeft wel hoop maar ben wel weer bang voor een teleurstelling.
Hoe is het bij jullie meiden?
 
Spannend GZ! Hier wel een zwaar gevoel in mijn onderbuik en wat steekjes als ik buk of opsta.. meteen weer hoop haha ?. Ik moet woensdag (niet) ongesteld worden en anders test ik zaterdag denk ik. Wil wel meteen een beetje een goede streep ☺️wanneer ga jij testen?
 
Ooh spannend meiden!! Ik ben zelfs zenuwachtig voor jullie.
Hier nog geen bloed weer gehad, nog wel last van de klachten die ik al had maar heb wel het idee dat het iets minder word. Alleen op dit moment erg misselijk maar dit kan ook puur de spanning zijn nu het wat dichterbij komt. Mezelf een beetje kennende speelt dat zeker mee.. ? 
 
 
Terug
Bovenaan