NOD rond 13 april

Hier nog een week wachten. 
Word gek van mezelf. Sinds 2 dagen last van me borsten/tepels en het lijkt alleen maar erger te worden. Ook had ik vanmorgen een wat misselijk gevoel. 
 
Hallo meiden,
Ik heb de laatste dagen niks van me laten horen, maar heel soms nog wel mee gelezen...
@xxE een voorzichtige gefeliciteerd! Ik heb je verhaal wel even terug zitten lezen en ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik ga er vanuit dat je nog voor je nod zit! Dit omdat je zegt dat je op 17 maart bent begonnen met ovulatietesten van cb, maar dat je op dag 17 nog geen eisprong had gevonden. Nou weet ik natuurlijk niet wanneer dag 17 precies voor jou was, maar normaal krijg je vanaf de dag van je eisprong na 14 dagen je menstruatie en je zegt dat je vandaag met een early test licht positief hebt getest terwijl ik er vanuit ga dat als je echt overtijd zou zijn je met een early test toch wel duidelijk positief zou mogen testen. Ik hoop niet dat je hier onzeker van wordt, maar ik denk echt dat je voor je nod getest hebt! 
De meeste hier kennen mijn verhaal wel... Ik ben 14 maart gestopt met de nuvaring en op 16 maart had ik mijn ontrekkingsbloeding. Een week later op maandag begonnen met ovulatietesten omdat ik wilde weten wat mijn lichaam zou doen na het stoppen en ik had op 28 maart al mijn eisprong! Ik zat gister dus op 11 dpo, early test van action was nog negatief terwijl kv al heel licht positief was! Vandaag 12 dpo is ook de early test van action licht positief!  
 
 
@xxe jaa gefeliciteerd!! Streepje is streepje toch? Nu natuurlijk hopen dat het blijft doorzetten!! Houd je ons op de hoogte?? 
@NiRoFlo jij ook gefeliciteerd!!! En natuurlijk ook hopen dat het blijft!!
@Esther spannend! Ik moet ook nog een paar dagen wachten maar het lijkt me beter af te gaan dan de eerdere maanden!
@zwangere 22er wanneer is jou NOD?
Groetjes en nog een fijn weekend meiden
 
@zwangere 22er ik zie dat ik er helemaal overheen gelezen heb. Woensdag! Dat is gelukkig bijna! Ik hoop die dag ook al wat meer te weten! Fingers crossed..
 
Wauw gefeliciteerd dames!! Mooi nieuws.
Hier nog steeds geen bloed weer gezien. Gelukkig moet ik vandaag en morgen de hele dag werken dus mooi een beetje afleiding. ? 
fijne dag allemaal! 
 
Terug
Bovenaan