NOD rond 13 april

Ooh wauw Esther!!! Gefeliciteerd!! Kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer hield van de spanning!!!
 
Hoi dames,
ik ben een tijdje aan het meelezen.. ik probeer ook al sinds oktober zwanger te raken.. helaas is nog niet raak..
nou had ik vandaag 9april mijn NOD.. mijn vorige menstruatie was 12 maart.. nou ben ik vorige week maandag een week voor mijn NOD begonnen met wat bloeden.. elke keer bij het vegen had ik wat oud bloed, en rozige bloed.. heel af en toe wat sliertige bloed doorheen.. ( sorry voor de details) dit hield de hele week aan.. Mn menstruatie kwam maar niet door.. Vrijdag heb ik getest met de CB early detaction.. hierop was een heeeeel vaag tweede streepje te zien.. ik moest me echt erop focussen om hem te zien. Voor alle zekerheid liet ik het mijn vriendin zien.. en ook zij zag het!!! Maar ik ben dus zaterdag gewoon normaal gaan vloeien.. ik menstrueer nu gewoon.. en wat is dat een teleurstelling??!!
Heeft iemand tips? Iemand dit dit heeft gehad? Of bekend is met de CB early detaction? Een streep is een streep lees ik overal.. ben zo erg in de war! En ik probeer alle moed te verzamelen om vol te houden tot het bloeden stopt, en dan pas te testen!! Laat me weten dames... ik lees mee.. 
groetjes 
 
Oh wat naar zeg ?. Heel veel sterkte. Het kan vanalles zijn maar als het mij zou overkomen zou ik denken aan een miskraam.. maar dat helpt natuurlijk niet. Sowieso blijft het hcg even in je lichaam. Inderdaad over een paar dagen opnieuw testen en dan hoop ik met je mee dat de test dikker is geworden. 
Er zijn ook mensen die gedurende de hele zwangerschap gewoon blijven vloeien elke maand. Hopen dat jij daar dan bij hoort.
Sterkte met wachten ?
 
Zwangere 22er.. bedankt voor je reactie.. jaa het blijft echt een raadsel.. een miskraam zou zo vroeg dan toch ook nooit kunnen? Mn laatste menstruatie was 12 tot ongeveer 17 maart.. dus dan zou ik eerder denken aan een innestelingsbloeding? Maar vloei je daar dan ook bij?? Ik begrijp er echt niks meer van.. je spreekt toch pas van een miskraam als het al een vrucht is?? Maar goed.. ik wacht rustig af en ik test gewoon nog een keer als het bloeden klaar is?
 
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! Vandaag 4 weken, dus de aankomende dagen heel spannend of de kleine mag blijven zitten en het allemaal goed mag blijven gaan... Ga morgen wel voor de zekerheid nog een cb doen om te kijken wat die dan zegt.
xEsther jij ook gefeliciteerd met het goede nieuws meid! Hopelijk blijft het bij jou ook allemaal goed gaan!
Gebruiker als ik jou verhaal zo lees denk ik niet aan een innestelingsbloeding, omdat je dan waarschijnlijk nog niet positief zou testen, dus denk ik dat je een vmk hebt gehad, zo kan je dat wel gewoon noemen als het in het begin meteen fout gaat. Voor je eigen gemoedsrust kan je inderdaad het beste een nieuwe test doen om te kijken wat die doet!
 
Terug
Bovenaan