NOD rond 13 april

Zien jullie het? 
2md2khs.jpg

 
 
HAllo allemaal! 
Wat leuk al die positieve testen! Gefeliciteerd! Voor mij is vandaag mijn NOD.. helaas zit er gewoon een ongesteldheid aan te komen. Oktober spiraal laten verwijderen, cyclus rustig op gang gekomen maar vorige cyclus duurde opeens 35 dagen en daarvoor netjes 28. Afgelopen week flink last gehad van kwaaltjes. Vlagen misselijk, krampen, vol gevoel, metaalsmaak, rugpijn. Had zoveel hoop dat ik een test heb gedaan zondag. Natuurlijk een teleurstelling wat ik wel wist want zag allemaal tussen de oren haha. Maar ben bang dat dit dus weer een lange cyclus word.. komt die onregelmatigheid nog van het verwijderen van de spiraal? Of kan ik de dokter bellen voor tips of iets? Totaal geen idee wanneer mijn eisprong is met die onregelmatigheid. Ook met testen niet te vinden.. best lang verhaal geworden maar wilde het even kwijt haha.
 
Gefeliciteerd voor de gene die allemaal positief testen!!! Ik wacht nog geduldig af  tot einde bloeding en zal dan nog eens testen.. ik hou jullie op de hoogte ? ben wel erg confused.. want ik lees ook veel verhalen van vrouwen die gewoon menstrueren terwijl het toch een innesteling blijkt te zijn. En vaak ook een vroege miskraam.. je komt echt zoveel verschillende verhalen tegen?
 
**geduld**?
 
Iedereen met een positieve test: gefeliciteerd!! Wat fijn zeg!
Ik moet nog wachten tot vrijdag/zaterdag.. verder weinig tot geen symptomen.. verwacht er deze ronde dan ook niet zoveel van! Heb alleen heel erg trek steeds!
 
Gebruiker: spannend voor jou zeg.. klopt, ik moet ook niet meer op Google kijken want ik word helemaal gek van alle verschillende verhalen!
 
Aaltjse.. we moeten dus beide geduld hebben.. kunnen we elkaar in elk geval via hier erin steunen! Ik heb dagelijks hoofdpijn en savonds voor het slapen misselijk.. heb echt geen idee wat er met mijn lichaam gebeurt, wat het ook is : HET KLOPT NIET!! ? 
 
Iedereen die ook positief getest heeft gefeliciteerd! Ik kan het nog bijna niet geloven, hopelijk blijft alles goed gaan. 
En de meiden die nog in spanning zitten, ik duim heel hard voor jullie!! ? 
 
 
Terug
Bovenaan