NOD rond 13 april

@zwangere 22-er Zet het door? Wat onwijs balen. ik had enorm voor je geduimd. Ik heb zelf weinig hoop op een zwangerschap. voel me niet anders dan anders en denk dat ik van het weekend gewoon ongesteld wordt. ik Test vrijdag, mijn eisprong was vrij laat en 10 dpo moet je wel al een redelijk betrouwbare test hebben volgensmij.
 
Nou, vandaag eigenlijk 4 weken en 1 dag zwanger, dus cb gedaan en tot mijn grote schrik en verdriet gaf deze aan: Niet zwanger! Nog een kv test gedaan die zaterdag en zondag positief was en die is nu ook weer negatief. Dus opnieuw een vmk net zoals voor dat ik zwanger raakte van ons dochtertje :'( ! Nu afwachten wanneer mijn lichaam het ook echt loslaat en dan kunnen we weer verder.
@GZ 10dpo testen kan, maar is nog erg vroeg hoor, dus de kans dat een test dan nog negatief is of heel licht positief is aanwezig.
 
Het zet nog niet door GZ, maar ik word altijd s'avonds ongesteld dus dat komt nog wel. Voel me echt precies hetzelfde..Ik hoop op een mooi tweede streepje voor jou GZ! Waarom ga je 10dpo al testen? Leuk weekend in de planning? 
 
@niroflo wat onwijs klote!! Hopelijk de volgende ronde meer geluk. 
Klopt 10 dpo is/lijkt vroeg echter dat is vrijdag. Ik zou naar verwachting zondag ongesteld moeten worden. Ik wil graag voor mijn nod testen omdat ik al eens van spanning 1.5 week later was. Als het dan niet zo is dan liever meteen weten en weer door naar de volgende ronde ?
Ik duim nog even voor je @zwangere22er
 
Hier nog een paar dagen tot mijn NOD. Deze is zondag. Nu al 2 dagen ontzettend hoofdpijn, met vlagen misselijk (gister is me lunch er zelfs uit gekomen) ontiegelijk moe en me borsten zijn zo gespannen/gevoelig (voelen behoorlijk hard aan). 
Ik wil eigenlijk niet eerder testen dan maandag maar weet niet of ik dit vol ga houden..
 
Nouja, ik heb ook de ervaring dat me lichaam me flink voor de gek kan houden. 
We gaan het zien, wil eigenlijk niet eerder testen dan na me nod (maandag). Heb de ervaring van een keer positief voor nod en dag van nod toch menstruatie (vroege miskraam gehad toen dus).. 
 
Terug
Bovenaan