NOD rond 13 april

@Chantal2109 erg spannend nu dus voor jou! Ik ga duimen voor je! Maar naar dat je een keer een vmk hebt mee moeten maken, dan ben je zo dichtbij en gaat het toch nog fout.
Ik zit nu 1 dag na mijn nod en ben nu juist aan het wachten tot mijn lichaam het loslaat, omdat ik weet dat ik een vmk heb...
Hoe is het hier met de andere meiden?
 
Ik snap dat je dan tot na je nod gaat wachten Chantal. Duurt lang dan hè :eek:
Hier nog steeds krampen en nog geen menstruatie.. die komt van de spanning gewoon later denk ik ?
Maar voor jou heel rot NiRoFlo ? sterkte
 
NiRoFlo; heel veel sterkte. Het is echt kut om mee te maken. Daarom wil ik dus ook niet meer voor me nod testen. Al is de neiging nu zo groot. 
Zwangere 22-er; Oeeh jij maakt het ook spannend. 
Kan de hele dag wel slapen als ik wil. Gister bij de volleybal kreeg ik een behoorlijk pittige astma aanval (ben bekend met inspannings astma), heb er eigenlijk nooit zo last van. 
 
Ik had mijn nieuwsgierigheid niet meer in bedwang. Zojuist een test gedaan en ik geloof mijn ogen niet.. er staat een 2e (wel een licht) streepje!! Oh ik ga zo enorm duimen dat het blijft zitten de komende weken?!! Nu iets leuks voor manlief verzinnen! 
 
NiRoFlo: wat ontzettend verdrietig zeg ? erg oneerlijk allemaal...
Wauw GZ wat goed! Gefeliciteerd! ?
Ik heb steeds wat krampjes.. veel plassen.. enorme hoofdpijn.. beetje misselijk en heel erg moe.. ik hoop zo dat het symptomen zijn!
 
@GZ jij test lekker vroeg positief meid! Een voorzichtige proficiat! Hopelijk blijft alles goed gaan! 
Bedankt voor jullie steun! Vanochtend ben ik begonnen met vloeien en mag ik dus zeggen dat ik weer op cyclusdag 1 zit. Ik had het natuurlijk heel graag anders gezien en het vloeien en de buikpijn zijn ook wel een bevestiging dat het echt niet goed zat, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik nu al vloei en niet nog eens mezelf elke dag af moet vragen waar het dan toch blijft.
 
Terug
Bovenaan