NOD rond 13 april

Haha ja ik dacht en denk echt dat ik nog ga menstrueren maar inmiddels wel bijna twee dagen te laat ;p nod was woensdag. Maar het voelt zo hetzelfde dat ik het niet zo geloof allemaal :p
 
@Zwangere 22-er spannend! Mocht je niet ongesteld worden wanneer wil je dan gaan testen? Overigens, knap dat je dat nog niet gedaan hebt!
 
Voor ons het 1e kindje. Hoeveelste ronde... houd het niet echt meer bij.. hebben beiden zo iets van als komt komt het. Willen er niet te veel mee bezig zijn, nu eigenlijk 1e maand sinds tijden dat ik weer ovulatietesten heb gedaan aangezien me cyclus redelijk regelmatig was en ineens weer een lange tussen zat dus niet zeker wist wanneer nu eisprong. Maar gelukkig herken ik eisprong aan slijmverlies en dat is deze maand met de ovulatietesten goed bevestigd. 
@ GZ gefeliciteerd ? 
@ Zwangere 22-er bij jou word het ook flink spannend... 
 
wat spannend allemaal. Mijn Nod is de 18e.Maar ik zal het net als bij andere zwangerschappen eerder testen (CB test).
 
Hoi dames,
Voor de zwangere gefeliciteerd❤️✨? en de gene bij wie het niet is gelukt hoop ik dat het de volgende keer dik raak zal zijn! Ik heb eerder al gereageerd zie pagina 30.. 
ik had dus een lichte bloeding een week voor NOD en vervolgens een super lichte positieve cb test.. 
hierna ben ik helaas hevig gaan bloeden en dit hield aan tot gisteren middag. Ik had krampen erbij dus belde voor de zekerheid toch mijn gynocoloog waar ik onlangs een echo had gehad om te kijken of alles überhaupt intact is. 
Toen Ze mijn klachten hoorde mocht ik op de spoedpoli komen en hebben ze gelijk bloed geprikt.. vervolgens moest ik een uur wachten op de uitslag.. dames het voelde al 1 jaar wachten.. verschrikkelijk spannend!!?
Helaas had ik geen HCG in Mn bloed. De waarde was 1. Daarna toch een echo en daarop kon ze aan de slijmdikte in Mn baarmoeder zien dat die Iets dikker is dan de vorige echo.. Ik moest dus uitgaan van een vroege miskraam helaas.  ( ook omdat de test positief was)
Maar vandaag inmiddels bijna vrijdag.. ik kan niet slapen vd hoofdpijn en misselijkheid en dit is wat ik eigenlijk al sinds vorige week ervaar?.. ben dinsdag dus heel verdrietig geweest na de controles maar heb het daarna wel los gelaten.. ik zie het positief; ben nu een stap dichterbij, want dit was mijn eerste zwangerschap! 
Sorry van Mn lange tekst, maar wat heerlijk om van me af te schrijven!!
xoxo gebruiker die graag een baby wil?
 
ps. het bloeden is inmiddels gestopt. En ziekenhuis bezoekje was dus woensdagmiddag. 
En dames ben zoooooooo misselijk nog! Hou je dit nog lang aan? Bedoel de hcg is er niet. Hoe kan ik me zo beroerd voelen
 
Hoi gebruiker, wat rot zeg. Goed dat je het nu los kan gaan laten, maar ik kan me voorstellen dat dat erg lastig gaat als je nog zo veel klachten hebt. Hopelijk houden de klachten snel op ? en ben je snel weer zwanger van een mooi kindje.
 
 
Terug
Bovenaan