NOD rond 13 april

hoi zwangere 22er,
 
Bij de eerste in 1 keer zwanger geworden  en 2e na 3 a 4 maanden. Bij de 1e had ik Preseed gebruikt en ovulatietesten en bij de 2e heb ik ook bij de laatste ronde Preseed gebruikt en ovulatietesten .
 
Maar nu willen we beiden niet 'te veel' mee bezig zijn (geen ovulatietesten) en plannen wanneer we gemeenschap moeten hebben. In ieder geval niet nu gelijk bij 1e ronde. Ik geef het zo de tijd tot ronde 4. Als het gebeurt dan gebeurt  het :) We hebben meestal om de 3 dagen gemeenschap.
 
Maar geen klachten maar dat had ik bij andere 2 ook niet.  Dus wachten nu tot NOD:)
 
@NiRoFlo ja ik blijf de komende dagen testen. Wil graag het streepje op zien lopen. vind aankomend weekend echt rete spannend. Je gaf aan een Clearblue test te doen, zijn deze anders of beter dan een andere HCG test? (ik gebruik nu de sensitest dipsticks) Vind die clearblue eigenlijk belachelijk duur :$
 
@chantal al even onderweg dus? hopelijk is het raak! Qua kwaaltjes klinkt het inderdaad hoopvol. 
 
@Zwangere 22-er Oh dat je het nog volhoud zonder te testen! ik zou helemaal gek worden. Ik duim tot dinsdag met je mee!
 
@gebruiker Wat een vreselijk verhaal wat moet het een onwijze rollercoaster zijn op dit moment. Kan me voorstellen dat je nu nog misselijk bent enzo. ik zou er ook echt even goed ziek van zijn. Met een positieve test gaat toch je hele toekomst veranderen.  Hopelijk is het een volgende keer weer raak en wil het dan wel doorzetten. Succes de komende tijd. 
 
@Lanaa welkom! moest even opzoeken was preseed was.. hihi. Hoelang duurde het bij de 1e en 2e voordat de kwaaltjes de kop op staken? Hopelijk is het deze keer ook weer snel raak! 
 
@Zwangere22er
Knap van je dat je zo geduldig bent en wacht om te testen.  Ik zou het echt niet kunnen. 
@GZ
Dankjewel... en jij gefeliciteers neem ik aan?? :)
 
Enige 'kwaaltjes" was vaak naar de wc gaan en 1e semester snel moe,  maar dat was rond 8 weken zwangerschap. Voor de rest geen kwaaltjes. Geen misselijkheid , had niet last van mijn bekken, smaak veranderde niet. geen gevoelige borsten, geen zwangerschapsstreep op mijn buik, of navel die eruit stak , geen striemen,  geen lage rugpijn enz.
Beiden wel zwangerschapssuiker (3e semester) dus werd bij beiden ingeleid bij 38 weken. Dat was een heftige en pijnlijke bevalling ,  maar wel een snelle bevalling.   
 
@GZ kv testen reageren nogal snel op hcg in je lichaam. CB doe ik vooral om te kijken wat die aan geeft wat mij de bevestiging geeft dat het goed zit ja of nee en is toch duidelijker voor mannen dan dat ze naar streepjes moeten kijken haha ;) !
 
Hoi NiRoFlo ik lees je bericht nu pas. Wat ontzettend rot zeg!! Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Wat lijkt me dit verschrikkelijk, eerst zo blij en dat stort in een keer in..
 
Iedereen die verder positief getest heeft gefeliciteerd!! 
En zwangere 22'er wat hou jij het super spannend zeg! Hoe houd je het vol.. Ik word wel heel nieuwsgierig nu!
Hier gaat het nog steeds goed! Ik heb gister de verloskundige gebeld omdat ik best wel veel steken heb bij mijn schaambot in de buurt. Voor mij allemaal de eerste keer dus ik vond dat best eng. Gister werd ik er zelfs wakker van... Gelukkig hoefde ik mij geen zorgen te maken zolang het niet erger word en er geen bloedverlies of misselijkheid bij komt. Dan moet ik zsm weer bellen. We hebben direct een afspraak gemaakt.. 9 mei moeten we voor het eerst heen. Spannend!!! :)
Succes iedereen die nog aan het wachten is!!!! 
 
Vandaag NOD.. nog geen gevoel dat menstruatie er aan komt! Maar heb ook wel eens dat het een paar dagen verschilt... pffff twijfel of ik zal testen!!
 
Terug
Bovenaan