@NiRoFlo ja ik blijf de komende dagen testen. Wil graag het streepje op zien lopen. vind aankomend weekend echt rete spannend. Je gaf aan een Clearblue test te doen, zijn deze anders of beter dan een andere HCG test? (ik gebruik nu de sensitest dipsticks) Vind die clearblue eigenlijk belachelijk duur :$
@chantal al even onderweg dus? hopelijk is het raak! Qua kwaaltjes klinkt het inderdaad hoopvol.
@Zwangere 22-er Oh dat je het nog volhoud zonder te testen! ik zou helemaal gek worden. Ik duim tot dinsdag met je mee!
@gebruiker Wat een vreselijk verhaal wat moet het een onwijze rollercoaster zijn op dit moment. Kan me voorstellen dat je nu nog misselijk bent enzo. ik zou er ook echt even goed ziek van zijn. Met een positieve test gaat toch je hele toekomst veranderen. Hopelijk is het een volgende keer weer raak en wil het dan wel doorzetten. Succes de komende tijd.
@Lanaa welkom! moest even opzoeken was preseed was.. hihi. Hoelang duurde het bij de 1e en 2e voordat de kwaaltjes de kop op staken? Hopelijk is het deze keer ook weer snel raak!