NOD rond 13 april

Hier op dag 12 na de positieve ovulatietest licht roze verlies... ga er dus maar vanuit dat ik naar volgende maand ga. 
Hoe kan je lichaam je voor de gek houden joh ?
 
Lanaa, klinkt als fijne zwangerschappen op de laatste weken na. Fijn! Hopelijk de derde zonder inleiding :).
Chantal, balen zeg. Zet het door?
Aaltsje, al getest? Ben nieuwsgierig!
Hier nog steeds hetzelfde gevoel alsof ik ongesteld ga worden maar nog geen bloed. Ik vind het maar irritant, beetje duidelijkheid zou fijn zijn. 
 
Dames bedankt voor jullie reacties❤️ 
Nou moeten jullie mij toch echt even helpen.. ik heb vandaag zo enorme gevoelige tepels ineens en de misselijkheid komt de hele dag door met vlagen.. na de echo en bloedtesten kon ik het loslaten.. maar na vandaag dus duidelijk niet meer dus.. 
zou het dan toch allemaal te vroeg zijn met 4 weken zwangerschap? Mn laatste menstruatie was 12 maart.. zou ik te ongeduldig zijn geweest dames? En het bloeden dan? En al die kwalen? Ik draai serieus door.. 
ik lees zoveel verhalen dat vele een late eiersprong hebben en toch zwanger blijken te zijn??? Iemand ervaring mee want snap er niets meer van.. hoe weet je of je een late eiersprong heb? 
 
???
 
Nee tot op heden nog niet doorgezet. Heb nachtdienst gehad dus ga nu me bed in. Mocht het niet doorzetten dan ga ik er denk ik straks als ik wakker word een testje tegenaan gooien. Dan ben ik in ieder geval van die onzekerheid af gok ik.. 
 
Gebruiker, ik denk als je met de bloedtest 0 hcg in je bloed hebt, dat je dan niet zwanger bent. Een zwangerschapstest is minder gevoelig en die test soms later positief. Maar zodra het eitje is ingenesteld zou je met een bloedtest al wel ìets moeten zien. Heb je een hele regelmatige cyclus normaal? Heb je met ovulatie testen je ovulatie gevonden?
Hcg maakt je misselijk, als je dat niet in je bloed hebt of had dan kwam het in ieder geval niet van een zwangerschap. 
Ik wil niet rot zijn, maar heb je wel eens gedacht aan een schijnzwangerschap? Je lichaam denkt dan dat je zwanger bent omdat je het zo graag wil, inclusief kwaaltjes. 
Ik hoop natuurlijk dat je volgende week positief test, maar het klinkt heel lastig zo..succes ?
 
Terug
Bovenaan