NOD rond 15 december of 20 december

Dank voor jullie lieve berichtjes. Fijn om het met anderen te delen. Toch makkelijker dan bekenden om je heen.
Ik ken Line niet maar wil het best toevoegen. Makkelijker communiceren denk ik dan via het forum.
@mausch — rustig aan doen en hopen dat alles goed is! Maar eigenlijk ook hopen dat er misschien iets te vinden is. Bij ons was dus alles goed en mochten toen nog een jaar. Erg frustrerend dus daarom nu eerder weer bij de arts.
@junibaby12 — heftig beroep lijkt me. En daarnaast studeren en twee kinderen. Waar je de meeste tijd er alleen voor staat. Dappere keuze om ook zo te leven. Wel super tof dat jullie voor een kindje gaan. Toch de liefde die dat te weeg brengt.
nu ik weer dichter bij mijn NOD kom voel ik de spanning weer opkomen. Pfff.. snauw mijn man weer af.. hormonen (zwanger of menstruatie) spelen weer op.
laat het maar snel de 20ste zijn! Dan weet ik het zeker!
 
@junibaby12 — ik heb Line geïnstalleerd maar kan je niet vinden.

misschien kan jij mij vinden? Mijntje-tB

Kan Liekez en Daniëlle Q-M ook niet vinden?
 
Liekez en ik zijn er achter denken wij! 
Naast je display name, heb je ook nog id name.
Wij denken dat de id-name nog niet is aangemaakt. Dit kan bij je profiel instellingen
 
Je kunt 2 verschillende namen invullen, 1'ntje bij ID en 1 bij als gebruikersnaam! Misschien dat daar verschil bij zit? 
 
 
 
Terug
Bovenaan