NOD rond 15 december of 20 december

@WTB; Wat een heftige tijd lijkt me voor jullie! Hopelijk lukt het in de komende keren en anders hoop ik snel voor jullie op meer duidelijkheid! In deze onzekerheid is ook niets..
Zo zie je maar dat een miskraam steeds vaker voor komt.. Ik heb het echt als een verlies ervaren. Mijn omgeving dacht daar heel lichtjes over; gewoon vergeten en weer verder. Maar dat kon ik absoluut niet! Hoe is dat bij jullie geweest?  
 
Ik stel mij ook even voor; ik ben 33 en werkzaam als stewardess. Ik woon in de Zaanstreek samen met mijn vriend. Wij zijn nu een jaar bezig voor de eerste. De eerste stap is gezet: we zijn naar de huisarts geweest en nu moet mijn vriend eerst zaad inleveren...
 
Jeetje meiden, wat een verhalen.
Best bijzonder om het verhaal achter de naam te lezen.
Leuk jullie te leren kennen :D
En inderdaad, zou leuk zijn met elkaar in contact te blijven.
Heeft iemand Line? 
Kan daar misschien wel een groep aanmaken als iemand dat leuk vind.

@Daniëlle, jeetje, heftige tijd achter de rug.
Leuk dat jullie er nu voor kunnen gaan.
Spannende tijd dus.
Ik er nog een kans dat je weer ziek wordt, of is het nu echt achter de rug?
Succes meisie!!!

@Liekez, stoer dat je voor jezelf kiest en je hart volgt.
Echt heel naar dat je na 9 weken een MK kreeg.
Dan ben je volgens mij al behoorlijk verbonden met je kleintje.
Hoop dat het nu snel raak is.

@WTB, Ja dat scheelt inderdaad wel, fijn is dat. En net wat je zegt, dat soort emotisch gaan wel vaker hand in hand.
Jeetje, jullie zijn ook al een tijdje bezig.
Hoop echt dat het snel gaat lukken en dat jullie de geneacoloog helemaal niet nodig hebben.
En anders hoop ik dat de geneacollog jullie kan wijzen op de reden waarom het niet lukt en dit weg kan nemen.

@Mausch, leuk hoor de zaanstreek, daar woonde ik 4 jaar geleden ook. In Zaandam.
Jullie zijn dus ook al een tijdje bezig. Goed dat jullie naar de huisarts zijn gegaan. Hopen dat jullie duidelijkheid kunnen krijgen.

Meiden, ik ga in ieder geval voor jullie allemaal duimen.

En nu ik even.

Ik ben Marin, 35 jaar, moeder van 2 prachtige dochters waar ik alleen mee woon.
Ik heb een LAT relatie met Mijn vriend en wij hebben hier bewust voor gekozen.
Weet ook niet of we ooit gaan samenwonen, dat laten we volledig open.
We hebben een heerlijk leven en doen waar we ons goed bij voelen.
Ja, er zijn mensen die er over oordelen en Nee, ik trek me daar niet zo veel van aan.
Ik begrijp het wel, ik heb ook jarenlang gelopen met het "perfecte" plaatje van huisje boompje beestje, maar ben daar helaas ook flink mee onderuit gegaan.

Verder heb ik een fultime baan in de gevangenis als inrichtingswerker.
Ben mentor van 9 gedetineerden, deze observeer en rapporteer ik en bespreek ik elke week in het multidisciplinair overleg.

Ben ook bezig met een HBO opleiding Maatschappelijk werk.
Bezig bijtje dus hahaha

Nog vragen, stel ze gerust... Feel free
 
@ junibaby12,, Ik heb nu alle 'tools' in handen om gezond te blijven. Mocht het toch weer de verkeerde kant op gaan weet ik wat ik moet doen om het tij weer te keren... Het had allemaal met slechte spanningen te maken, dus die moet ik gewoon niet meer hebben.. 
Wat een heftige verhalen toch ook nog allemaal... Bij het lezen hiervan dringt toch idd voor het eerst een beetje het besef door dat het niet echt uitmaakt hoe goed wij ons best hebben gedaan, maar dat het aan zoveel factoren ligt of het lukt en of het dan ook goed blijft gaan! Je weet wel dat het meestal niet in 1x lukt maar als je er dan zo mee bezig bent vergeet je dat... Als ik hier dan lees over 17 rondes, meer dan een jaar al bezig... vind ik wel heftig hoor! 
Wat is Line? Ik vind het wel leuk om in contact te blijven! 
 
Groetjes!
 
Zo heeft iedereen een eigen verhaal, allemaal met dezelfde wens! Bijzonder! 
Ken Line niet maar lijkt me ontzettend leuk! ? 
moet ik dat ergens downloaden? 
Groetjes! 
 
Terug
Bovenaan