NOD rond 15 december of 20 december

@Danielle, inderdaad, daar hopen we allemaal op :) haha, goed bedacht.
 
@Liekez, neeeeee inderdaad, had de testen net al in mijn handen, de plastick van het doosje klaar om te testen... maar mezelf weten te weerhouden met het idee dat het echt nog veeeeeel te vroeg is.

@WTB, tjonge begrijp dat het lastig is als anderen om je heen wel zwanger raken.
Ik had het andersom, mijn vriendin was al 3 jaar bezig en ik was met anderhalve week na het stoppen van de pil zwanger, dat voelt ook niet fijn, juist omdat je het iemand anders ook zoooo gunt.


Op dit moment echt ongelofelijke pijn in mijn tepels, kan er bijna niet eens aan zitten.

geen krampen meer gehad vandaag, hiervoor 3 dagen krampen gehad in mijn baarmoeder.

Kan alleen maar hopen dat dit symptomen zijn van een ukkie dat zich lekker in mij nestelt...

Ga nog een paar dagen vol proberen te houden.....

 
Als ik 21 december nog niet ongesteld ben geworden mag ik testen van mezelf, geen dag eerder.. teminste als ik me kan ikhouden dus.. 
tot nu toe wat misselijk en wat gevoelige borsten.. maar of dat nu tussen m'n oren zit of niet.. ik weet het niet! 
Ik ben in ieder geval aan het aftellen!  
 
@junibaby12; Dat zijn inderdaad wel goeie zwangerschapsymtomen! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet voelen.. zo'n innesteling.. hoe voelt dat? 
@danielle Q- M; natuurlijk duimen we voor jou ook! 
Is het leuk om wat meer over ons zelf te vertelln? Lijkt me leuk om de komende maanden in contact te blijven! 
 
@ Liekez! Bedankt;)! En ik vind dat wel een goed idee! Dan zal ik maar gelijk beginnen. 
Ik ben dus Daniëlle, ik ben 25 jaar en kom uit het midden van het land. Ik ben 17 juli getrouwd. Wij hebben al sinds voor die tijd over kinderen gehad, maar doordat ik hiervoor 2 jaar ziek ben geweest vonden we het verstandiger om even te wachten. Nu gaat het al ruim 3 maanden supergoed en hebben we ervoor gekozen om het toch te gaan proberen. Ik ben verpleegkundige in de ouderenzorg en hier haal ik heel veel energie, liefde en plezier uit. 
Ik hoop inderdaad dat we de komende maanden nog veel contact kunnen houden met allemaal positieve berichten eind deze maand! En mocht het niet zo zijn kunnen we samen langer wachten!
 
Groetjes!
 
@Danielle Q-M; wat heftig van je ziek zijn, maar hopelijk kunnen jullie gauw van wat anders genieten! Leuk om te horen allemaal! 
Ik ben dus Lieke, bijna 22 & woon in Friesland! Momenteel nog studerende als Onderwijsassistent! 
Begin januari getrouwd, ik heb al sinds kleins af aan een grote kinderwens, manlief nog niet. Hij wilde ook duidelijk nog een paar jaartjes wachten. Tot ik vorig jaar november erachter kwam dat ik zwanger was, ondanks de kleine shock ontzettend blij natuurlijk, mijn man ook! Helaas eindige de zwangerschap met 9 weken.. 
Omdat ik best wat overgewicht heb besloot ik daarna dat het tijd was om daar verandering in te gaan brengen en had me aangemeld om in aanmerking te komen voor een maagverkleining. Naast de best strenge eisen mag je minimaal een jaar na de operatie pas weer zwanger worden.
Na goeie gesprekken met familie en andere factoren besloot ik toch het traject in te stappen, maar kreeg ik gedurende het afgelopen half jaar twijfels. Dus ben ik er toch vanaf gestapt.
We hopen natuurlijk dat onze wens snel in vervulling mag gaan! En lijkt het me leuk om dit met jullie komende tijd te delen! ?
Groetjes! 
 
@junibaby12; gelukkig weten onze vrienden ook van ons proces. En wat je zegt vinden zij het net zo vervelend maar zijn natuurlijk ook hartstikke blij. De emoties verdriet en blijdschap liggen dan zo snel bij elkaar.
ik heb zelf ook last van mijn linker tepel, kan er het dekbed nog niet op hebben. Maar aan de andere kant geloof ik niet meer in symtomen. Wordt elke keer weer teleurgesteld dus probeer er zo min mogelijk aan te denken.
@Danielle Q-M; hopen dat je met een mooie zwangerschap je ziekteperiode kan afsluiten? nog even wachten dus voor jou!
@Liekez; moeilijke keuzes bij jou! Maar altijd doen wat voor jou het beste voelt. Hopen dat nu je man er voor open staat het jullie gegund is.
 
Nu ook klein stukje over mijzelf.
Ik ben Willemijn, 29 jaar, en sinds mei getrouwd. Woon met mijn man in Drenthe en ben werkzaam als leerkracht gym in het basisonderwijs. Dit levert mij veel energie op.
Zelf zijn mijn man en ik in 2014 al ongewenst zwanger geweest. Alleen was hij er nog helemaal niet klaar voor en eindigde onze zwangerschap helaas ook in een miskraam. Voor onze relatie misschien maar goed ook. Ondanks dat we hadden besloten het te houden. Hij had daarna ook niet het gevoel om het gelijk weer te proberen.
Na het huwelijksaanzoek in augustus 2016 zijn wij begonnen met het proberen zwanger te raken. Helaas heeft dat tot op heden nog niks opgeleverd. Na een jaar naar de HA, voor de eerste onderzoeken. Alle eerste onderzoeken waren goed dus we mochten weer een jaar proberen. Tot dat ik begin december het niet meer hield en erg emotioneel werd en onze relatie ook niet beter van werd. Weer naar de HA en nu doorgestuurd naar de gynaecoloog. Wachttijd van 2 maanden, dus hoop dat het ons in de tussentijd nog zelf lukt?! En anders hopelijk in februari meer duidelijkheid.
 
 
Terug
Bovenaan