NOD rond 15 december of 20 december

@Nicolle, ja hoor, ben al 2 keer eerder zwanger geweest en beide keren meteen raak.
Ben dus een beetje verwend wat dat betreft...
Maar ben met ook heel erg bewust van het feit dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst.
En is nu ook een andere man en ik ben ondertussen 35 (best oud dus haha)
En ik weet ook dat dit zowiezo de laatste is, dus probeer het ook allemaal zo bewust mogelijk mee te maken.
Dus maar genieten van al die spanning ;)

Hoeveelste is het voor jullie?
 
Dit is onze eerste  dus ik weet niet wat ik moet voelen enz heb elke ronde nog gedacht ja nu voel ik me anders dus weet het nu zeker en dan toch teleurgesteld  worden.  Dus heb met mezelf afgesproken  als ik echt overtijd ben dan te testen.  Ben benieuwd of het lukt. Maar wij zijn pas vanaf september bezig en ben daarvoor 10 jaar aan de pil geweest dus bereid me er op voor dat het mischien nog even gaat duren. Liefst wil ik het nu meteen haha maar dat gaat helaas niet altijd.  Ik ben nog wel een beetje zoekende naar mijn cyclus  het hangt nu al een paar keer tussen  de 35 en 38 dus ga daar nu maar vanuit. Heb ook het idee dat ik de afgelopen  2 3 dagen ook ergens  mijn eisprong heb fehad want die was duidelijk te voelen. Alleen dacht ik dat je dat zo maar een paar uurtjes voelde alleen ik heb wel 2 dagen buikpijn gehad. Heb dat gegoogled en dat kon .  Mischien als het nu niet raak is dat ik dan een keer een ovu test ga kopen om mijn cyclus wat beter te leren kennen maar wij hebben om de dag of soms elke dag geklusd dus je zou zeggen dat het niet kon missen.   Wat voor symptomen heb jij nu dan ?? Omdat je bijna zeker weet dat her raak is   
 
Spannend zeg jullie eerste.
Toen ik zwanger was van de eerste, waren we er nog niet eens serieus mee bezig.
We waren op vakantie en op de terugweg was ik ziek en had ik enorme hoofdpijn. Mijn ex heeft de hele weg terug gereden.
Dacht er toen nog geen moment over na dat ik misschien zwanger kon zijn.
Ik ben de week erna ook gewoon naar mijn werk gegaan en ineens halverwege de dag wist ik het, ik ben zwanger.
Ik naar huis na mijn werk, zeg hem, schat ik ben zwanger, zullen we even een test halen ter bevestiging. Ik voelde me in mijn hele systeem anders en wist het 100% zeker

de 2e was heel bewust en heb ik 1 dag na de NOD getest omdat het mijn ex zijn verjaardag was, die was ook positief en we waren helemaal happy.
Ik wist het toen ook wel zeker.

Nu ben ik met vlagen misselijk, heb ik pijn in zowel mijn borsten als mijn tepels en al een paar dagen ongesteldheidskrampen, maar alleen rond mijn baarmoeder, dus niet zoals normaal ook in mijn onderrug.

En dan heb ik nog dat kriebelige gevoel door mijn hele systeem.

Ik denk dat ik echt zwaar teleurgesteld in mijn lichaam ben als ik er naast zit....

Maargoed, nog 5 nachtjes, dan ga ik testen.
15 december in de ochtend gooi ik er een early test tegenaan.

Mijn vriend denkt dat ik pas rond kerst kan testen hahahahaha
Anders kan ik hem niet verrasssen.

Dus ben benieuwd!!
 
Spannend hoor haha.  Laat het allemaal maar op me afkomen mijn lichaam voelt sinds ik ben gestopt me de pil sowieso anders en raar en kan ook de buikpijnen die ik heb moeilijk plaatsen.  Nu lijkt het weer mn blaas die ik voel en die zeer doet dus afwachten maar.   Zal voor je duimen.  Laat maar weten hoe de test uitpakt ben heel erg benieuwd ?
 
Spannend! Ik heb vorige maand extreme kwalen gehad, maar achteraf bleek ik een griepje te hebben.. 
wel een teleurstelling natuurlijk want bij alles denk je; het is gelukt! 
Omdat het ook de eerste is weet ik niet hoe en wat, voelt nog onwijs onwennig allemaal. Ook voor mijn partner, hoe zit dat bij jullie? Vinden hun ook dat je er teveel mee bezig bent? 
 
   
 
Spannend! Ik heb vorige maand extreme kwalen gehad, maar achteraf bleek ik een griepje te hebben.. 
wel een teleurstelling natuurlijk want bij alles denk je; het is gelukt! 
Omdat het ook de eerste is weet ik niet hoe en wat, voelt nog onwijs onwennig allemaal. Ook voor mijn partner, hoe zit dat bij jullie? Vinden hun ook dat je er teveel mee bezig bent? 
 
   
 
Hoe kan je met zo iets speciaals nou te veel bezig zijn?
Hier start de ontwikkeling naar het zijn van een goede moeder.
En zal ik je een geheimpje vertellen...
Als je hier niet meer mee bezig bent, ben je waarschijnlijk zwanger (sommige helaas niet) en ben je daar weer veel mee bezig en dan komt er een klein hummeltje je leven binnen waar je dan weer veel mee bezig bent,.
Dus met andere woorden, vanaf het moment dat je voor een kleintje kiest wordt dat de rode draad door je leven, er mee bezig zijn.
so, just accept it en geniet er lekker van.
Leuk toch!
 
@Junibaby12, ja precies! Snap wat je bedoelt. T is ook heel vroeg om nu al wat te voelen. Over 6 dagen testen. Zoo spannend! ? volgens berekeningen heb ik rond de 13e dan Mn innesteling. Had heel laat mijn eisprong. Cyclus is rond de 30 dagen. Ben zo benieuwd. 
 
Terug
Bovenaan