NOD rond 15 december of 20 december

Je hebt ook helemaal gelijk hoor! Maar soms voel ik me wel eens schuldig op één of andere manier.. maar dat zal de komende tijd wel minder worden! 
 
Ik zou rond 19/20 december ongesteld moeten worden, alleen is het de laatste maanden erg onregelmatig...voor deze maand geen testen in huis gehaald, voorgenomen om dit pas ná de 20ste te doen...
 
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier! Ik lees altijd een hoop op oudersvannu, maar leek me toch leuk om ook eens te reageren.
Ik heb een dochter van 4 en wil heel graag een tweede, ik zit nu in ronde 3 en heb ook de 15e van deze maand mijn NOD, super spannend weer. Ik ben er ook super veel mee bezig en wil het zo graag, hoop dat het niet al te lang gaat duren ?
Ik lees mee en ben benieuwd hoe t bij de andere verloopt!
 
 
Mijn man vind vooral dat ik er teveel mee bezig ben.. Ik zelf vind het niet meer dan normaal dat ik er zo mee bezig ben... Er gebeurt zoveel in je lichaam! Daarnaast heb ik geen idee hoe alles voelt (we gaan voor ons 1e kindje), want ik heb 5.5 jaar een spiraaltje gehad... Gisteren dan de ovulatietest positief en ik heb begrepen dat de eisprong dan 24-36 uur daarna is.. Vandaag al de hele tijd kleine steekjes en een rommelig gevoel in de buik... maarja... het kunnen net zo goed de darmen zijn...
 
Allemaal zo spannend! Het wachten duurt alleen zo lang!
 
Groetjes Daniëlle
 
Welkom @Veltie
@Danielle Q-M; Mijn man dus ook, al moet ik zeggen dat hij er ook steeds vaker zelf over begint! Dat is ook we fijn! Zo heb ik niet het gevoel dat ik als enige graag wil..
Bij elk krampje, dingetje gaat de gedachte 'zwanger' wel door m'n hoofd indd!
Wat lekker om er even zo over te kunnen kletsen! ?
 
 
 
Ja he! Vind ik ook! 
Mijn man is ook oprecht blij met de positieve ovulatietest... en dat laat hij wel echt aan alles merken... Hij vond t vooral vervelend dat ik elke ochtend teleurgesteld was bij het zien van een negatieve test... 
Nu weten we iig weer even iets zeker... en dan is het weer wachten:p
 
Groetjes!
 
Klopt helemaal! 
Heb al stiekem wel wat kleertjes in huis gehaald om m'n verdriet dan een beetje te verminderen.. 
pfff wat duren de dagen nu nog lang he als je het zo bekijkt! 
 
 
Ik ben weer even aan het rekenen geslagen...? Gisteren of vandaag is eisprong... + 9 dagen is 19/20 december de innesteling + 5 dagen is 25/26 december NOD... 
Toch?? 
Wij gaan precies met kerst een weekendje weg.. Vanaf wanneer zou je zo'n early test kunnen doen? Wellicht kan ik mn man dan toch nog een beetje verrassen!
 
Groetjes!
 
 
Terug
Bovenaan