NOD rond 16 Jan, wie ook?

Is Niet Ongesteld Dag, dus de eerste dag dat je niet O bent(wel moet zijn) ....heeeeeeel erg belangrijk in ons leventje...........

Ooooh nog steeds niks meiden.....wat erg maar heel erg goed dat jullie je er zo door heen slaan!!!!! Wacht nog steeds op positief bericht van jullie!!!!!!
Weer een heeeele dikke zoen voor jullie allemaal!!!!

PS Moet nog tot 11 feb wachten.....zucht en heb werkelijk nog nergens last van alleen mn borsten doen pijn........maar zo snel gaat dat natuuuuurlijk niet he!!!!!

Liefs!!!!!

thnx maantje

ben weer stap dichterbij
Wel lastig als je voor het eerst binnenkomt

Leef met jullie allen mee, begrijpelijk
we willen allemaal hetzelfde.....

Mijn ongi is net weer begonnen dus 26-2 is de volgende kans

Hallootjesss,

eerst even iedereen bedanken voor het medeleven en de dikke knuffels, lief van jullie  
Ik heb het niet kunnen laten, heb vanmorgen maar weer een testje geprobeerd maar had het net zo goed niet hoeven doen
Was natuurlijk nog steeds negatief ...
Ga steeds minder geloven dat ik toch nog zwanger ben, dan kan je toch niet al bijna 3 weken overtijd alleen maar negatief testen???
Maar ja, maandag gelukkig naar de huisarts en dan hoop ik toch wat wijzer te worden!
Dit is even een laatste berichtje van mij tot maandag.
Vanmiddag moet ik werken en daarna gaan we een weekendje weg.
Kan me voorstellen dat een aantal meiden hier een dubbel gevoel hebben gehad toen hun RD  weer tevoorschijn kwamen!
Tis aan de ene kant jammer, want je bent niet zwanger, maar aan de andere kant kan je er weer voor de volle 100% voor gaan in de volgende ronde! Is toch ook wel weer fijn, toch?!
En je bent iig weer van die onzekerheid af
Even een extra knuf voor die meiden xxx
Iedereen een fijn weekend alvast en I'll be back  on monday

Groetjesss en heel veel liefs xxx, Ashley.

Hoi Ashley,

Ik denk niet dat je dit nog leest voordat je weg gaat, maar toch hoop ik dat je een leuk weekend hebt. Even met iets anders bezig zijn. Ik ben heel erg benieuwd hoe het bij de HA zal gaan maandag en wat hij zal zeggen.

Bij mij inmiddels dag 46 en nog steeds niks. Zat er aan te denken om morgen toch weer te gaan testen, maar weet niet of ik daar wel een test aan wil verspillen. Hij zal toch weer negatief zijn. Misschien dat ik probeer te wachten tot woensdag.

En alle andere meiden: bedankt voor jullie lieve berichtjes en meeleven!! Erg fijn om te lezen.

En de meiden die nog wachten: sterkte weer!!

groetjes,
zaz

He Syllie!!
Geeft helemaal niks hoor...je kan hier de gekste vragen stellen!!!!! Er is bijna altijd wel iemand die het antwoord weet en we zijn natuurlijk allemaal zo begonnen!!!
Nou nog wel even wachten tot de volgende NOD....succes deze week!!

Zaz en Ashley(mocht je het toch nog zien) heeeel fijn weekend!!!!
duim nog steeds voor jullie xxxxx

Hallo allemaal,

ben net terug van de huisarts en heb geen goed nieuws helaas
Snap er helemaal niets meer van, maar ik ben niet zwanger ...
Waarschijnlijk slaat mijn lichaam een menstruatie over deze maand
Als ik over twee weken (dan zou ik normaal gesproken weer ongi moeten worden) nog niet ongi ben, dan moet ik weer een afspraak maken en gaan we verder kijken.
Baal er zo van, weer twee weken wachten
Maar ja, helaas zit er niets anders op ...

Nu maar  wachten op  mijn nieuwe nod en dat zou rond 19 Feb moeten zijn?!

Groetjesss en heel veel liefs xxx, Ashley.

Hoi Ashley,

Jeetje wat jammer!!!!
Maar wel raar ik heb nog nooit gehoord dat je zomaar een maand kan overslaan!!
Maar uitgerekend nu heb je dat!!!
Ik leef met je mee.
En altijd positief blijven hoor!! Geef de moed niet op!!!
Nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen we dus maar!!!
Heel veel succes nog.

Groetjes Francis

Oh, ik baal met je mee! Heb zo met je meegeleefd deze periode! Ik heb niet meer gereageerd maar wel steeds je verhalen gevolgd.
Dacht echt dat je vandaag wel met goed nieuws zou komen.
Een hele dikke knuffel van mij

liefs
Hunternl

Terug
Bovenaan