NOD rond 16 Jan, wie ook?

Goh bij jou dus ook nix.

Ben je 't ook al helemaal beu?
Ik enorm!!

Nou ben ik ineens sinds vanmorgen misselijk pfff.
Dus OF ik word ziek, ben schijnzwanger, of toch heel misschien wel echt...(?????)  

Ik weet het echt niet meer.
Ga ook geen test meer doen (als ik mezelf in bedwang hou) en wacht wel tot het bloedprikken vrijdag.

Jij ook suc6 meid!

Groetjes Mamaloe

Hallo, ik volg jullie verhalen nog steeds iedere dag hoor en ik ben heel benieuwd hoe het allemaal afloopt, ik blijf in ieder geval hard duimen!

Hoi Kerry ,

hoe is het nu met jou?
Wat leuk om weer eens wat van je te horen! Weer fijn met klussen begonnen?
Zoals je hier hebt kunnen lezen zijn wij nog niets opgeschoten
Maar gelukkig maandag misschien wat meer duidelijkheid.
Jij heel veel suc6 deze ronde!

Groetjesss en liefs, Ashley.
p.s. Ashley is ook niet mijn echte naam hoor (wel die van mijn hond hi hi hi)
Stel je voor, doe je zo veel moeite om het een beetje geheim te houden zodat niemand van de babyplannen af weet en zou je hier iemand tegenkomen die je het liever (nog) niet wil vertellen!

Hoi Kerry,

Begint het al een beetje op een soap te lijken hihi?
Leuk dat je onze negatieve verhalen volgt, hoop dat je gauw iets anders mag lezen.

Groetjes mamaloe

Hoi allemaal,

Ook hier weer een RD-loze dag (44). Reken er ook absoluut niet meer op dat ik nog ongi word. Heb nog wel getest vanochtend, maar was (natuurlijk) weer negatief. Heb later nog een poging gedaan er nog een heel licht tweede streepje bij te zien, maar dat sloeg eigenlijk nergens op. Ik heb de HA gebeld, maar nam niet op. Heb het nu even bij die ene poging gelaten. Ik ga het nog even afwachten.
Tot snel!
Zaz

hey,

ik heb jullie verhalen eens gelezen en ik dacht gelijk me ook aan te melden, dus hier ben ik.  ik heb in juli een curretage gehad was zwanger van dikke 10 weken, kreeg bij de echo te horen dat het niet meer klopte. nou dan zakt heel de wereld in elkaar.
maar we zijn weer bezig nu de 7de poging. ik moet 11 feb ongi worden (hopen van niet natuurlijk) maar ik heb nu in deze dagen me innestel maar ik heb nu zo ongi gevoel en zeurend gevoel kan dit te maken hebben dat je dat evt kunt voelen de innesteling.

ik hoop voor iedereen dat het is gelukt of heeeel snel gaat lukken.

liefs eef

Hoi Harry, welkom hier (schrok eerst even van de naam, hihi)

Wat balen voor je dat je dat allemaal hebt moeten meemaken.
Hopen dat er snel een fijne zwangerschap volgt met als resultaat een wolk van een baby.

Groetjes Kerry

hey Kerry,

ja dat is de naam van mijn lieve hond haha.

ja ik hoop dat het deze mnd raak is maar ja nu nog maar even blijven dromen

bedankt voor je reactie
liefs eef

Terug
Bovenaan