NOD rond 16 Jan, wie ook?

Hoi,

Ik wilde jullie bij deze veel sterkte toewensen. Ik volg jullie nu ook al een tijdje, wat verschrikking zeg die onzekerheid. Ik zit pas in ronde 2 (wel de eerste keer netjes na 28 dagen ongi geworden, zowaar..) dus ik ben nog een 'groentje' vergeleken bij jullie. Ik hoop dat jullie snel wat meer weten en dat het eindresultaat positief mag zijn...
Hier even een  voor jullie allemaal... (en ik hou jullie in de gaten...)

Liefs,
Jazz

Soap dag 42 is begonnen.
Zwaar moe, lang geslapen en geen duivels....

Hallo,

Ja mamaloe, wat is het balen hé als je niet weet waar je aan toe bent. Ik werd ongi op dag 34, wat nog nooit eerde gebeurt was (normaal dag 28).
Gisteren voelde ik volgens mij m'n ei en als ik gewoon op dag 28 ongi was geworden dan was het gisteren dag 14.... snap je het nog? Maar wel vreemd vind ik.
Maar goed, kan ik mooi even kijken hoe het deze maand loopt want we hebben een time out (knie operatie) hoewel het pas de 2e ronde zou zijn deze maand.
Maar ik blijf weer duimen voor jullie, dat jullie een positieve test krijgen en als je niet zwanger bent, gewoon snel ongi worden.

Groetjes

Naar de wc gaan wordt nu gewoon eng.
Elke keer afvegen en dan............NIX!

Wordt er echt GEK van aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

Maar goed, w8 wel weer verder hihi.

x mamaloe

Goeeeeeeeeeeeeee-demorgen!!! (om maar even als Gaston van de postcodeloterij binnen te vallen vandaag)
Moet toch wat, om nou al die dagen hetzelfde op te schrijven wordt wel heel eentonig
Ook hier nog niets veranderd, het afwachten gaat verder...

Mammaloe, nog 1 dagje voor je afspraak bij de gyn.! Nog naar de wc geweest tussen berichtjes door?
Moet toegeven dat ik ook bij ieder wc bezoekje weer naar mijn wcpapiertje kijk, maar tot nu toe nog steeds alleen wit/creme-ige afscheiding.
Heb vanmorgen even op het punt gestaan om een test te gaan kopen, misschien doe ik dat vanmiddag nog? Denk dat ik morgenochtend zelf namelijk toch nog een test wil proberen
Is de test die de huisarts doet gevoeliger ofzo? Pakt die een mindere hoeveelheid sneller op?
Waar ik nu alleen nog "bang" voor ben is dat als de test bij de HA maandag negatief is, dat hij me dan met de woorden,, tja, je bent dus niet zwanger, wacht het maar af" weer naar huis stuurt!
Kan je dan toch een verwijzing oid vragen voor verder onderzoek? Of moet je daar echt al een jaar voor bezig zijn? (wij zijn dat pas in Mei)
Ik heb namelijk zo sterk het gevoel dat er toch iets gaande is in mijn onderbuik? Al is het dan misschien geen zwangerschap, maar dan toch is er iets niet normaal?
Je kan toch niet al die maanden gewoon een regelmatige cyclus hebben en dan ineens niet meer ongi worden? Of wel?
Nou, dit was mijn klaagzang weer voor vandaag hi hi hi nu weer een beetje humor en leuke plaatjes de rest van de dag
Oepsie, gedeelte van de dag dan ... moet weer werken vanmiddag

Wel leuk dat er steeds meer meiden op onze berichtjes gaan reageren!

Groetjesss en tot schrijfs xxx, Ashley.

He Meiden
Ik wil jullie via deze weg even laten weten dat ik met jullie mee leef en hoop dat jullie gewoon allemaal zwanger zijn!!!!
Succes met wachten!
Liefs

Hoi hoi,

Ik heb eerlijk gezegd weinig inspiratie om er iets anders van te maken. Ik ga er zo vanuit dat ik niet zwanger ben, dat we maar weer aan het klussen zijn geslagen. Heb nu geen idee wanneer ik een eisprong kan verwachten.
Enneh... ik ben ook nog een groentje hoor. Voor mij is dit pas de 1e ronde, dus het kan ook nog eens heel goed zo zijn dat het nog onregelmatigheid van het ontpillen is. Alleen was mijn vorige cyclus zo mooi 29 dagen. Nu is het al dag 45!
Ik ben erg benieuwd wat de gyn en de HA bij jullie gaan zeggen. Ik wacht nog even... verder...af....
groetjes,
Zaz

hallo allen,

Ik is nieuw en ga denk ik hele domme vraag stellen,

Wat verstaan jullie precies onder NOD??

Terug
Bovenaan