NOD rond 16 Jan, wie ook?

Ik heb net een test in huis gehaald. Moet me nu ontzettend bedwingen om het niet nu al te gaan doen. Maar we willen toch echt nog even wachten...
zaz

Hoi allemaal,

Nou, vandaag een test gedaan en hartstikke negatief!
Misschien was het nog te vroeg of word ik gewoon toch nog ongi, ik wacht het maar gewoon nog even af.
Heb wel onwijs veel buikpijn.
Jullie succes als je de test gaat doen!

Groetjes

Hoi meiden,

Ik heb vanochtend de test gedaan en hij was negatief. Jammer. Ik verwacht dit weekend ongesteld te worden. Wil morgen nog een keer testen als ik niet ongi ben, want de RD is er nog steeds niet.
En ik denk dat mijn cyclus toch iets langer is dan de vorige (29). Vrijdag twee weken geleden had ik erg veel slijm, dus als dat de eisprong is geweest, zou vandaag of morgen mijn nod moeten zijn, denk ik.
Ik wacht dus nog even af, maar verwacht het niet meer, omdat we toen niet meer geklust hebben...

zaz

Hoi meiden,

Ook ik heb net de test gedaan en hij is ook hartstikke negatief !!!
Maar nog steeds geen RD in zicht , kortom ik begrijp er niks meer van.
Terwijl mijn cyclus altijd heel erg regelmatig is schommelt altijd tussen de 28 en de 29 dagen.
Maar ja zal je altijd zien nu je er mee bezig bent gaat je lichaam je in de maling nemen.
In iedergeval houdt ook ik er rekening mee dat de RD dit weekend komt.
Nou Ashley nou is het wachten op jou!!!
Ik hoop dat jij meer geluk heb. ToyToyToy ik duim voor je!!!!

Groetjes Francis

Helaas pindakaas ... een negatieve test vanmorgen
De RD zijn ook hier nog niet in zicht, maar nog steeds een zeurende buik en wittige afscheiding?!
Snap er helemaal niks meer van ... laat die RD dan maar komen zodat we weer verder kunnen.
Als ik jullie berichtjes zo lees zitten we dus allemaal in hetzelfde schuitje.
We blijven vol goede moed afwachten
Wordt dus vervolgd ...

Groetjesss en een dikke knuf voor jullie ,
Ashley.

Spannend hier...veel suc6 en ik hoop dat het wachten beloond wordt!!! Liefs Lientje

Voor mij is het inmiddels dag 34 van de cyclus en nog geen RD. Ik wacht nu echt op de RD. Als het er woensdag nog niet is, ga ik dan weer testen. Pfff! Ook vermoeiend dit hoor. Ik heb nu echt zoiets van: als ik niet zwanger ben, laat me dan maar gewoon ongesteld worden.

En, hoe is het bij jullie? Al nieuws? rode duiveltjes of misschien toch twee streepjes???????????????
zaz

Terug
Bovenaan