NOD rond 16 Jan, wie ook?

Hoi zaz,

Hier ook nog niks, heb vandaag een test gehaald, maar die heb ik verzopen  
(woorden van GS) , haha
Dus ik weet nog niks. Maar ik denk dat ik morgen een nieuwe haal.
Spannend hé, ik twijfel ook nog steeds een beetje hoor, stel dat mijn cyclus langer is.
We zullen zien...

Hoi allemaal,

nou, nog steeds geen RD hier!
Heb de test in huis, maar wacht toch tot morgen zodat mijn vriend er bij kan zijn.
Ben nu wel een beetje onzeker aan het worden?
Gisteravond ondanks de storm toch nog gaan paardrijden.
Vanaf het moment dat ik weer van me paard afstapte heb ik behoorlijke pijn in mijn onderbuik
Ik denk van de spanning tijdens het rijden?
Hoop dat alles goed is als ik eventueel wel zwanger ben (was) ?
De pijn is nu (vanmorgen) wel een stuk minder en ik heb nog steeds wittige afscheiding, dus laat ik maar hopen op het beste.
Kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik zo eigenwijs was om toch te gaan paardrijden met dit weer
Wie gaan er morgen testen? Zaz, Kerstin en ik? Of zijn er nog meer die het nog 1 dag/nacht vol moeten houden?
Hier wordt vandaag de hele dag door geduimd op een positieve test voor ons allemaal!!!

Groetjesss, Ashley.

Mickey79,

bedankt voor je berichtje lief!
Ik laat het je weten

Groetjesss, Ashley.

Hoi Ashley,

Ook ik ga morgen testen en kan net als jullie ook  niet meer wachten!!!
Ik moet mezelf echt beheersen om het toch niet al vandaag te gaan doen.
Maar mijn man moet werken vanavond en hij wil er wel bij zijn.
Dus ik wacht toch maar weer even af.
Ook ik heb witte afscheiding en steken in mijn onderbuik, alleen het verschijnsel van de pijnlijke borsten heb ik niet maar ja dat zegt niets.
En ik zou me als ik jou was niet druk maken om het paardrijden als het vast zit zit het vast en zo niet was he misschien een week later gebeurd...Dus maak je niet druk!!!
Nou nog even duimendraaien en steeds naar de wc om te kijken of er toch niet al iets te zien is hahahahah.

Groetjes Francis

Bedankt voor je berichtje Francis
Aan de ene kant weet ik het ook wel, dat het van gisteravond niet zal afhangen, maar ben op dit moment zo'n muts bij alles wat ik voel ed
Ook ik heb geen echte pijnlijke borsten?!
Vanmorgen wel zitten twijfelen of ik niet stiekum toch alvast zal testen en dan mijn vriend kan verrassen als hij uit zijn werk komt.
Maar als de test negatief is ...
Nee, kan beter wachten tot morgenochtend.

Groetjesss en suc6 morgen!!!

hoi meiden
ik ben zwanger
had maandag romed test gedaan en die was vaag positief
en gisteren nog test van kruidvat gedaan en jahoor
het is raak best snel gegaan 1sept me spiraal er uit
en nu al zwanger.
hier wat glitters en duim voor jullie morgen posi test
**************groetjes maaike

Hallo Allemaal! Nu 3dagen na mijn NOD nog steeds niks te bekennen. Ik doe mijn best om te wachten met testen tot zondag/ maandag!
Hoe zit het met jullie? Voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd!!
En voor de rest ik hoop dat het raak is!!!

Bij mij nog steeds geen RD.
Het wordt wel een spannende dag morgen, zeg! Ik hoop dat we allemaal met goed nieuws komen...
Sterkte met wachten allemaal!
zaz

Terug
Bovenaan