NOD rond 16 Jan, wie ook?

zaz, hoe is het met jou dan, wij hadden vandaag allebei NOD, hier nog niets aan het handje, maar je weet in de eerste ronde niet precies hoelang je cyclus duurt hé.
Maar toen ik de vorige 2 keer stopte met de pil was ik gewoon precies na 28 dagen ongi.
Dacht de hele week al ongi te worden maar nu is de buikpijn weg.
Dit had ik bij mijn vorige twee zwangerschappen ook, maar dan in ronde 2.
Zou wel erg snel zijn als het nu al raak is.
Ik wacht morgen nog maar even af.
Ben wel benieuwd hoe het nu met jou is.
Groetjes.

Hoi Chantal,
Ook ik had een paar dagen voor mijn NOD ongi pijn in buik en rug, dus dacht "shit" maar op mijn NOD toch   een test gedaan en die was positief! Het kan dus!!
Succes!
xx daantje

Hoi Kerstin,

Bij mij ook nog niks. Maar ik hou er ernstig rekening mee dat het nog kan komen. Ik weet niet zo goed wat ik van mijn lichaam moet denken. Soms denk ik dit voelt alsof ik ongesteld word, soms denk ik dit is heel anders, ik weet het echt niet. Het zou ook maar zo kunnen dat mijn eisprong een paar dagen later was en toen hebben we niet veel meer geklust, dus de kans op zwangerschap is dan vrij klein. dan zou ik rond zaterdag ongi kunnen worden. Het blijft afwachten. Ik ben van plan om zaterdag te gaan testen als ik nog niet ongi ben.
We houden elkaar op de hoogte!
groetjes

Hallo allemaal, ik had ook gisteren mijn NOD. Maar nog niks te bekennen hier! Heb wel getest vanmorgen maar die was negatief! Hoop dat ik gewoon te vroeg heb getest. Succes voor jullie allemaal!

Hier weer even een berichtje van mij
De RD  zijn er nog niet???!!!
Heb wel nog steeds last van mijn onderbuik en verlies behoorlijk wat wit/doorzichtig cervixslijm.
Weet iemand of dit iets te betekenen heeft?
Als de RD er zaterdag nog niet zijn ga ik zaterdagochtend testen...
Vind het wel moeilijk om te wachten hoor, wil het toch wel graag weten!!!
Maar ja, wij wachten dus nog even met testen.
Nog iets meer dan twee dagen ...
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjesss, Ashley.

Wat goed dat je het zo lang vol houdt om niet te testen.
Ik zou het je geloof ik  niet na doen.
Was de vorige ronde 1 dag te laat en heb al getest, ondanks dat ik vrijwel zeker wist dat ik niet zwanger kon zijn.

Ik hoop dat je zaterdag goed nieuws hebt.
Zal voor je duimen.

Groetjes, Mickey

Bij mij ook nog geen RD, 1 dag overtijd, hoewel ik twijfel of dat wel klopt. ben zo nieuwsgierig. wilde vandaag eigenlijk test gaan halen en morgen gaan testen, maar zat vast in ov vandaag en was blij dat ik thuis was. terug naar het plan om zaterdag af te wachten en dan te testen. Als RD er dan nog niet zijn...
En, Kerstin, hoe is het bij jou?
zaz

Terug
Bovenaan