NOD rond 17 april

Hoi Kiki,

Wat je omschrijft zou inderdaad je ei geweest kunnen zijn. Ik wist ook nooit dat je die kon voelen tot ongeveer 3 a 4 maanden geleden. Omdat het bij ons wat langer duurt met zwanger worden let ik inmiddels veel meer op de signalen van m'n lichaam (erg irritant soms!). Het verschilt bij mij per maand wat ik voel en ook OF ik het voel.  

xx
Dile

Hoi  allemaal

Mijn NOD is op 12 april
wel spannend
Heb weinig klachten vergeleken met vorige maand
Heb alleen gevoelige tepels en af en toe was steken onder in me rug
en af en toe opgeblazen gevoel in me buik

Vorige maand had ik echt zeurende maagkrampen net of ik elk moment ongesteld kon worden maar die cyclus was 35 wel erg lang maar ja we zien we of dit keer de rode duivels langs komen hoop het natuurlijk niet

Groetjes marina (P.S. Ik hoop dat iedereen snel zwanger is)

http://ncban.9maand.com/70780

quote: babygirl1988 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2007 15:22:39'));

Hoi  allemaal

Mijn NOD is op 12 april
wel spannend
Heb weinig klachten vergeleken met vorige maand
Heb alleen gevoelige tepels en af en toe was steken onder in me rug
en af en toe opgeblazen gevoel in me buik

Vorige maand had ik echt zeurende maagkrampen net of ik elk moment ongesteld kon worden maar die cyclus was 35 wel erg lang maar ja we zien we of dit keer de rode duivels langs komen hoop het natuurlijk niet

Groetjes marina (P.S. Ik hoop dat iedereen snel zwanger is)

http://ncban.9maand.com/70780

Me link was verkeerd dit is de goeie

Dag allemaal,

Mijn NOD is op 16 april, als het goed is heb ik gisteren mijn "ei" gehad!!! Ik had inderdaad wel een beetje een zeurende pijn links onder in mijn buik, maar dat kan ook mijn darm geweest zijn!!! Ik weet het ook niet. Ik denk dat ik deze maand niet zwanger word, dat voelt zo, tenminste, ik voel wel vanalles, maar ik denk dat het niks word. We wachten rustig af. Hoe komen jullie toch aan dat leuke balkje onderin! Met een ei enzo... Dat wil ik ook graag!!!!

Succes allemaal, en nu maar hopen dat je niet ongi word!!!! En je kunt testen op een evt. zwangerschap! Spannend!

Groetjes Josebloemetje

hallo meiden,

Ik moet onderhand denk ik mijn ei hebben gehad, maar heb dit nog nooit in mijn leven gevoeld. Is toch wel handig als je deze voelt denk ik. Mijn cyclus is ook wat onregelmatig. Ach we zien het deze maand wel. Heb om de een of andere reden het gevoel dat het gelukt is.

Josebloempje (volgens mij was je naam anders, heb het vergeten te kopieren.) de banner met dat ei kun je kopieren van babybrabbel.org. rechter muis klik kopie en dan plakken in de tekst. Is erg leuk. Ook bijvoorbeeld als achtergrond op je computer

Succes.

groetjes
kitty

Hoi meiden,

Even de topic omhoog halen. Het zit er nu echt aan te komen.
Ik heb mijn NOD zo rond 13 april. Spannend!!!

Is er al iets gebeurd bij jullie?

Liefs, Winnie.

Hoi Meiden,

Kitty: goed dat je 'm weer even naar boven haalt!

Ik heb m'n nod op 17 april dus het duurt nog even. Ik heb het gevoel dat ik nu ff op "de bank" zit zeg maar. Ik heb wel een gespannen buik. En dat had ik tijdens  mijn laatste zwangerschap (werd miskraam na 6 weken) al heel snel. Maar sindsdien heb ik dat ook wel na m'n ei gehad tot ongeveer halverwege m'n ongi. Dus dat zegt eigenlijk niets.
Verder niets bijzonders.

Laten we nu allemaal onderaan onze berichten een banner neerzetten zodat we snel kunnen zien hoe ver iedereen ook alweer is. Ik moet zeggen dat ik het niet van iedereen zo exact meer weet.

Hoe is het met de andere meiden?

Tot snel weer!
Dile

Terug
Bovenaan