NOD rond 17 april

Hallo dames,

Ik kan mij bij jullie aansluiten, ben ook in afwachting van de RD's    en ik hoop dat ze wegblijven. Maar daar hebben we helaas geen invloed op.

Laten we met z'n allen duimen voor een positief resultaat voor iedereen

Fijn weekend!

Groetjes Venice

Lieve Meiden,

Terwijl jullie allemaal liggen te slapen is bij ons de dag al begonnen. Ik kon het vanmorgen niet laten en heb een test gedaan......... hartstikke negatief!!
Ik weet dat ik wat vroeg was maar ik weet nu toch zeker dat ik niet zwanger ben. Ik weet dat bij sommige dames het een tijdje duurt voordat ze een positieve test hebben maar bij mij was het altijd meteen duidelijk een plus. Ik ben dan ook weer zwaaaaaar teleurgesteld. Ik wacht dus nu maar de rd af. Die zullen dit weekend wel komen.
Ik denk dat ik maar voor mezelf moet toegeven dat ik er ZO mee bezig ben na een jaar dat ik gewoon schijn-zwanger ben!! Ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet en ik kan wel janken!!!
We hebben al een prachtige dochter. Misschien moeten we het daar maar bij houden. Ik weet niet of ik dit nog lang volhou.

Sorry voor het geklaag dames maar moest het even kwijt!

Hier iedereen veel sterkte met deze spannende dagen!

xx
Dile

Lieve Dile,
Jeetje wat klote zeg, maar laat de moed niet vallen!!!Maar  Ik begrijp je reactie hoor, en de telleurstelling.......Ik wou dat ik iets kon zeggen waardoor je je beter gaat voelen...Het enige is wat ik kan zeggen, zolang de RD er nog niet zijn is niets zeker,maar  ik wil ook geen valse hoop geven.
Ook ik heb getest, en ook negatief......en wacht ook maar op de RD, maar zolang ze er niet zijn......Moeilijk he.Ik heb eigenlijk ook te vroeg getest, eigenlijk pas zondag op zijn vroegst, maar kon het niet laten, had toch wel de hoop dat het goed zat, maar naardat ik de test had gedaan en zag dat hij negatief was, had ik eigenlijk gelijk hetzelfde gevoel als jij.Nou meid, sterkte,en veel liefs...
Gr Kattenkopje

Lieve Dile,

wat ontzettend vervelend voor je. Ik had echt het gevoel dat je zwange was. Maar geef niet op he. Geniet gewoon van het leven zoals het nu is, een mooie dochter, je woont in een mooi land. lukt het  toch om zwanger te worden dan heb je een feestje extra.

Als je wilt klagen moet je dat gewoon doen hoor. We zijn er voor je.

knuffel
Kitty

Hoi Allemaal,
Vandaag zijn de RD in alle hevigheid losgebarsten, dus op naar de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen, zet hem op meiden, ik hoop dat er toch een paar een van jullie zwanger zijn!!!!!Ik gun het jullie allemaal !!!!!Ik ga naar de mei lijst , dus alle geluk voor jullie.Liefs Kattenkopje.

dames,

ik kan het nog niet geloven. Maar toen mijn vriendje en ik vanochtend naar de clear blue strip keek was het toch echt een plusje. Ik ben zwanger jipiieeeee . Ik wilde eigenlijk morgen pas testen, maar kon gewoon niet wachten. Met mijn misselijkheid en rare verslavingen had ik al zo het gevoel dat ik zwanger was.
ik ga vanmiddag nog wel een extra testje kopen. Het is zo onwerkelijk. Ik loop in een hele roze wolk rond vandaag. Nu maar hopen dat ik zonder problemen door die eerste 3 maanden kom.

Ik hoop ook zo dat het jullie gaat lukken. Heel veel ******************* van mij.

knuffel
Kitty

Dag meiden...

Schrik niet... ik heb zaterdag een test gedaan en ja ja... hij was positief!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben dus zwanger....! Ik kan het dus ook nog niet geloven, zo onwerkelijk allemaal...

Maar ik moet zeggen dat ik me al wel zwanger voel. Met name mijn rug is erg gevoelig, maar hopenlijk zakt dit op den duur wel af. Ik ga vanmorgen naar de huisarts...

Nou meiden... ik wens jullie allemaal heeeeeel veeeeel geluk, en echt waar, er komt een dag en dan zien jullie ook  een vette blauwe streep op de test verschijnen!!!!!!

Groetjes José

Terug
Bovenaan