NOD rond 17 april

Hallo allemaal!

Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die zo vroeg een test wil doen!!!!!!!

Ik heb wel een beetje gevoelige tepels, en mijn darmen zijn wat onrustig, ben een beetje sjaggie  en zeer veel pijn in onderrug! Maar dit ben ik wel een beetje gewend, en bovendien vrees ik dat ik maandag gewoon ongi word, want deze klachten lijken toch wel verdacht veel op menstruatieklachten!!! Nu heb ik ook nog de pech dat ik aankomend weekend moet werken, hopenlijk gaan mijn rugklachten dan over...  maar 1 voordeel, dan is het alleen maar sneller maandag!!!!! (erg he..)

SUCCES ALLEMAAL EN NATUURLIJK HEEL VEEL GELUK TOEGEWENST!

Trouwens nog gefeliciteerd met de geboorte van het lieve prinsesje!

Groetjes José

Hoi Meiden,

Hoe is het met jullie? Zijn jullie ook zo ontdaan door Maantje en Dion? Vreselijk om te lezen!! Ben je eindelijk zwanger en dan dat. Ik heb het zelf vorig jaar okt./nov. meegemaakt. Niet leuk!
Maar aan de andere kant ook vrolijke bericht van bijv. Irisbloempje die lekke zwanger is. Dat is dan weer fijn om te lezen.

Kitty: trekdrop? Ha, ha! :) Die heb ik nog nooit gehoord maar klinkt goed! Wij wonen sinds 4 maanden in Australie dus helaas is daar niet aan te komen hier. Ik moet wat anders verzinnen. Ik heb inderdaad ook sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Voornamelijk omdat ik al 6 dagen gevoelige borsten heb en ze voelen nu ook iets groter dan anders. Heb ook een opgeblazen buik maar dat heb ik ook een andere keer gehad en toen werd ik ongi. Dat alleen zegt dus niet veel. Maar net als jij zou ik ook nog meer teleurgesteld zijn als anders als ik ongi zou worden. Ik heb gewoon echt een sterk gevoel. Maar iedere keer als ik het opschrijf (zoals nu) of uitspreek dan denk ik: NIET DOEN! straks is het helemaal niet zo. Wacht nou maar eerst op je test resultaat.
Wat goed van jou dat je precies wacht tot je nod! Ik ga denk ik zondag al testen. Ik vermoed dat mijn ei iets eerder was.

Tot snel weer!
Dile

meiden,

wat is dit toch een lastige  periode. Het wachten op. Mijn vriendje zei gisteren nog, ben er nou niet te veel mee bezig. Waarop ik zei ik voel gewoon van alles.  dat kun je niet zomaar negeren. Hij heeft verdorie nergens last van.  zucht.    
En of het nou ongi is, of wat lentekriebels of zwanger zijn ik weet het niet.   Ik voel me erg onzeker op dit moment. Stomme hormonen.

Zo ben weer even alle negatieve energie kwijt. Ik ga nu maar even naar buiten denk ik lekker het zonnetje in.

En meiden veel sterkte de komende dagen
Dile, je vindt vast wel wat lekkers te eten in dat verre australie  Mijn trekdrop is op en ik denk dat ik de komende 10 jaar geen trekdrop meer eet. hi hi, sterkte met testen zondag. Ik ben erg nieuwsgierig, dus laat het  even weten. Ik duim voor je  

groetjes
kitty

Hoi dames,

Hier  is de ongi nog steeds niet gearriveerd, maar goed staat ook pas gepland voor morgen. ben altijd regelmatig, maar door miskraam wellicht niet meer.

Hoe gaat het met jullie. Zijn de symptomen al wat duidelijker geworden? Ik ben erg benieuwd!!!

Liefs, Winnie.

Hey Meiden,

Bij mij zijn de duivels vandaag gearriveerd dus op naar de volgende ronde!!

Daantje

Hoi Meiden!

Kitty: Ik ken het: het ene moment ben ik er zeker van en dan ga ik weer twijfelen. Bang dat m'n lichaam weer spelletjes met me speelt. Ik heb het al eerde mee gemaakt.
Maar ik ga zondag wel testen. Ik kreeg vanmorgen ineens een vlaag dat ik wilde testen maar dat vond ik toch echt te gek worden. Ik heb mezelf dus flink toegesproken en ik mag pas zondag op z'n vroegst testen!

Winnie: ik heb nog steeds een opgeblazen buik en gevoelig borsten. Inmiddels zijn m'n borsten volgens mij ook iets groter geworden. Ik vind het dus erg spannend deze maand. Ik denk dat we een goede kans maken. Ik ga het zondag wel zien.

Daantje: Jammer dat de duivels er zijn! Maar ik kan me voorstellen dat een maandje rust met je lijf ook niet erg is. Je hebt die 3 miskramen wel erg snel achter elkaar gehad. Trek lekker een zak M&M's open zou ik zeggen!

xx
Dile

hallo meiden,

Het wordt erg spannend weer deze maand. Zoveel meiden met de bekende kwaaltjes. Ik hoop maar dat die kwaaltjes ons niet voor de gek houden. Daantje, jammer dat die vervelende RD weer zijn gearriveerd. Ze kunnen het weer niet laten he.  

ik moest vandaag urine en bloed laten testen op eiwitten voor mijn nieren. Ik moest me inhouden om niet te vragen of ze ook even op zwangerschap wilden testen. hihi. Aangezien ik toch urine moest opvangen had ik zo iets van ik kan best wel even de clear blue erin stoppen. Toch maar niet gedaan. Ik heb maandag pas NOD en volgens mij kan het nog niet zichtbaar zijn. ofwel geduld geduld geduld. Vandaag maar heerlijk genieten van het mooie weer in Nederland en proberen een beetje bruin te worden.

Een fijne dag iedereen en Dile, die 2 daagjes wachten zijn voorbij voor je het weet, sterkte.

groetjes
Kitty

Hallo meiden...

Ik kwam er achter dat mijn cycles vorige maand geen 28 dagen maar 26 dagen had... Nu is mijn NOD op maandag 16 april, maar eigenlijk kan ik er dan wel twee dagen af rekenen, nou ik wacht gewoon tot dinsdag, ben ik dan nog niet ongi, dan ga ik testen. WHAAA duurt nog wel even... pffff die laatste dagen, lijken wel weken. Maar nog even geduld. Verder weinig duidelijke klachten. De rug zeurt zo nu en dan is, en mijn borten zijn maar heel iets gevoelig. Ik snoep wel enorm veel (typisch ongi kwaaltje...) ik ben eigenlijk totaal niet misselijk!!! En ze zeggen toch dat dat één van de meest herkenbare kwaaltjes is? Of zou dat pas twee weken na de bevruchting beginnen... nouja we zien het wel... ik wens iedereen heeeeel veeeeeel geluk komende dagen!!!! En nu maar hopen dat er over een paar dagen een positieve test in je handen ligt!

Groetjes José

Terug
Bovenaan