NOD rond 17 april

Hoi Dile en andere meiden,
Hier rustig maar vol spanning, had vorige week last van mijn buik, maar nu nergens meer last van, ook geen kwaaltjes ofzo, dus ja nog een paar dagen afwachten....ben gewoon echt zenuwachtig, net als iedereen natuurlijk!!!!
Na mijn miskraam was ,naar lang gevloeid te hebben, wel gelijk weer alles op orde en ook weer gelijk zwanger, diegene waar ik toen een echo van gehad heb om te kijken of alles schoon was, die zei toen:Bij iedereen is het natuurlijk anders , maar 1 ding niet,  je word niet zwanger als je lichaam er niet klaar voor is, en deze miskraam staat los van een volgende zwangerschap.Iedere zwangerschap is op zich.Ze heeft toen in mijn ogen hele harde uitspraken gedaan, waar ik erg verdrietig over was, maar later heb ik er wel veel aan gehad.....en besefte ik pas hoe ze het toen bedoeld heeft.Maar het verdriet zit er nog steeds en zal het altijd bij me dragen.Ik ben er veel mee bezig nu omdat ik toen ook in maart zwanger mocht worden, dus is het nu ook wel dubbel......mocht ik deze maand zwanger zijn.
Gr Kattenkopje

hoi meiden,

Ik heb het zwaar op dit moment. Ik ben vreselijk misselijk. heb het gevoel dat ik of een buikgriep heb of zwanger moet zijn, kan geen hap door mijn keel krijgen.
Verder geen kwaaltjes, behalve dat ik wat vaker naar de toilet moet.
Was na een tijdje afwezigheid gaan kijken op het forum en zag een grote hoeveelheid zwangerschappen. Ik hoop dat wij er over een weekje ook bijstaan. Sterkte volgende week meiden.

groetjes
kitty

Hoi Meiden!

De spanning komt er al een beetje in zo te lezen.  Niet te veel natuurlijk maar een beetje hou je toch altijd.

Kattenkopje: kan me voorstellen dat het dubbel voor je zal zijn als je deze maand zwanger bent. Wat vervelend dat je nog steeds moeite hebt met die miskraam. Heb je er daarna goed over kunnen praten met vrienden en familie? Het is inderdaad niet niks.
Sterkte deze maand!

Kitty: nou als jij niet zwanger bent dan weet ik heb niet meer hoor!! Ha, ha!  Het zou inderdaad leuk zijn als we met z'n allen naar het december forum zouden verhuizen. Het viel mij inderdaad ook op dat er ERG veel zwangerschappen zijn de laatste tijd. Ik zou het niet erg vinden als wij ons allen daar ook bij aan zouden sluiten! :)

Hoe is het met de andere meiden die ook hun nod rond de 17e hebben?

Tot snel weer!
Dile

hey allemaal

goed paas weekend gehad? ik heb nog nergens last van alleen dat ik nog steeds vaak naar de wc moet en mijn onderrug begint al te zeuren dus ik denk dat ik gewoon ongi wordt. Maar we zullen wel zien nog 5 daagjes en ik was altijd heel stipt ook voor dat ik met de pil begon dus zal mij benieuwen.

Gr.

Hoi allemaal,

Hier zijn de NOD's nog niet gekomen. De planning is a.s. vrijdag al hoop ik dat natuurlijk niet.
Dille, bij mij was na de miskraam het vloeien na 2 dagen voorbij. Ik hoop dan ook dat mijn cyclys normaal is gebleven.
Verder heb ik nog steeds een gevoelige buik en soms gevoelige borsten en moet vaak naar wc. Ook krijg ik meer een zeurende pijn in onderrug, maar toch wel anders als wanneer ik ongi moet worden. Dan heb ik die pijn ook alleen dezelfde dag van het ongi worden.
Al met al veel symptomen maar totaal geen zekerheid. Gewoon afwachten dus. ga echt nog geen test totdat ik enkele dagen overtijd ben.

Suc6 allemaal. Hou ons op de hoogte.

Liefs, Winnie.

Dag allemaal!!!

Spannende dagen he... nu komt het toch steeds dichterbij.. die NOD dag. Het zal voor mij de eerste NOD dag zijn, dus ben erg benieuwd wat het word deze maand. Op 16 april heb ik mijn NOD...! Wat ik mij afvroeg, zijn er hier meer meiden die nu al de kriebels hebben een zwangerschapstest te doen? Slaat nergens op, maar ik had dat vanmiddag dus wel... 6 dagen voor mijn NOD.. nougoed... je raad het al... negatief, ach nu weet ik in ieder geval hoe zo'n test werkt. Maar ik heb is rond gelezen op internet, een positieve test is nu nog echt niet mogelijk... wist ik ook wel, maar toch...! Ik wens iedereen veel geluk toe de komende dagen!!!

Groetjes José

Winnie: slechts 2 dagen vloeien. Dat is wel prettig! Ik was echt twee volle weken aan het vloeien alhoewel het niet enorm veel was hoor. En fijn dat je cyclus toen meteen weer op orde was.

Jose: ik herken het wel hoor! Ik zou nu ook wel een test willen doen want het zou kunnen zijn dat het raak is deze maand maar ik weet dat er nu nog niets te testen valt. Ik heb het al vaker gedaan dus nieuw is het niet meer. Maar wat je zegt: je weet nu hoe het werkt! :) En de volgende keer dan positief testen he?! :)

Verder heb ik nog steeds een opgeblazen gevoel en gevoelige borsten. Ik denk dus dat ik deze maand een goede kans maak maar durf het bijna niet te zeggen. Dat heb ik 2 maanden geleden ook gedacht en toen werd ik ongesteld.
Ik denk dat ik me dan ook niet in kan houden met testen tot na de 17e. Ik denk dat ik zondagochtend al ga testen. Als ik zwanger ben zal het dan wel te zien moeten zijn.

Ik hou jullie op de hoogte!

x
Dile  

Hoi meiden

ik heb een vreemde neiging vandaag. Heb in de supermarkt trekdrop gekocht. Zit me helemaal ziek te eten. Ik was vanochtend weer misselijk, mijn vriendje heeft toen maar even thee voor mij gezet en op bed gebracht. (lief he)
Ik denk wel als ik nu niet zwanger ben dat ik veel meer teleurgesteld ben als de andere maanden. Ik heb zo het gevoel dat het raak is. Heb constant pijntjes in mijn buik, heel anders als bij ongi of wat dan ook. Zucht ik kan niet wachten tot dinsdag. als ik dan niet ongi ben dan ga ik testen.

Dile, ik las dat jij ook zo'n enorm gevoel hebt van het is raak. Heel veel sterkte de komende dagen. En trekdrop is erg lekker kan ik zeggen.  

groetjes
Kitty

Terug
Bovenaan