Nod rond 18 Mei

<p>Hoi Dames, </p><p>zijn er meer dames aan het wachten tot ze kunnen testen? Ik ga uit van een cyclus van 28 dagen dus kan volgende week testen. </p><p>Had dag 12/ 13 mn ovulatie ( denk ik ) had toen zaterdagavond echt mega kramp in mn schaambeen en gisteravond ligt bloed verlies. Hopelijk een innestelings bloeding. </p><p>benieuwd naar jullie verhalen. </p>
 
wow inderdaad een knal test! 
ja spannend he, ik blijf wel een beetje een zeurderig gevoel houden bij mn buik dus heel benieuwd. Bij de zwangerschap van mijn eerste kindjes had ik alleen de innesteling gevoeld en daarna niets dus ben heel benieuwd of het raak is. 
Voor jouw je eerste kindje? benieuwd of jij iets voelt de komende tijd :)
 
Oh ! Nou dat heb ik al 2 dagen dus ik denk dat dat van mn ovulatie is. Ik temperatuur ook, die is nog niet om hoog gegaan. Ik ben benieuwd komende dagen ! Dit gaat de derde worden :) spannend !
 
dit is pas de 2e ronde, maar bij mijn eerste zwangerschap was het toen ook raak. Dus ken gelukkig niet de teleurstelling van lang proberen. 
Heb nu nog steeds met afvegen wat bloed, maar heb gelezen dat innestelings bloed 2 a 3 dagen kan duren. het is ook niet veel dus ben echt benieuwd. ik ga denk ik maandag een testje doen. 
 
 
Terug
Bovenaan