Nod rond 18 Mei

Oh vervelend om te horen van je curettage. Heb je daarna nog een test gedaan om te kijken of het hcg weer uit je lichaam was? Ik heb dat voor mijn eerste zwangerschap wel gedaan om zeker te zijn dat een nieuwe positieve test echt van een nieuwe zwangerschap zou zijn en niet nog vals positief van de miskraam 
 
[quote quote=10554638]Oh vervelend om te horen van je curettage. Heb je daarna nog een test gedaan om te kijken of het hcg weer uit je lichaam was? Ik heb dat voor mijn eerste zwangerschap wel gedaan om zeker te zijn dat een nieuwe positieve test echt van een nieuwe zwangerschap zou zijn en niet nog vals positief van de miskraam [/quote]Ja ik heb een woensdag die curettage gehad en die vrijdag had ik een negatieve zwangerschapstest. Zo dacht ik te weten of alles uit mijn lijf was en of er niks was achtergebleven.

Wanneer heb jij een miskraam gehad en hoelang ben je al bezig?
 
Oh ja slim , dan kun je nu wel ervan uitgaan dat deze testen positief zijn! Spannend hoor. Mijn miskraam was in  2019 was 2e ronde zwanger, na de miskraam weer de 2e ronde zwanger (dat is nu alweer een heerlijk mannetje van 2jaar) en nu zit ik weer in m'n 2e ronde. Ben dus echt zo benieuwd , omdat ik bij de eerste alleen de innesteling heb gevoeld en verder niets. Nu had ik ovulatiepijn (wist niet eens dat dit bestond) en dus gister en vandaag wat bloed bij het afvegen dus ga ervan uit dat dit een innesteling is.
 
[quote quote=10554650]Oh ja slim , dan kun je nu wel ervan uitgaan dat deze testen positief zijn! Spannend hoor. Mijn miskraam was in  2019 was 2e ronde zwanger, na de miskraam weer de 2e ronde zwanger (dat is nu alweer een heerlijk mannetje van 2jaar) en nu zit ik weer in m'n 2e ronde. Ben dus echt zo benieuwd , omdat ik bij de eerste alleen de innesteling heb gevoeld en verder niets. Nu had ik ovulatiepijn (wist niet eens dat dit bestond) en dus gister en vandaag wat bloed bij het afvegen dus ga ervan uit dat dit een innesteling is.[/quote]Spannend ook zeg! Heb je nog niet getest? Ik had die drang vorige week al ?
 
Hahaha nee nog niet getest. Ik kan me nog net inhouden weet ook niet of je al kan testen tijdens zo bloeding? Voor mijn gevoel is het veel te vroeg.
 
[quote quote=10554665]Hahaha nee nog niet getest. Ik kan me nog net inhouden weet ook niet of je al kan testen tijdens zo bloeding? Voor mijn gevoel is het veel te vroeg.[/quote]Vroeg is het sowieso haha. Ik las die van cb early kn vanaf 6 dagen voor je nod. Maar hou me op de hoogte. Ik duim voor je dat het goed zit deze ronde meid! ?
 
Hahaha nou net getest en binnen 1 minuut hartstikke positief :) ga over een paar dagen nog een keer testen voor het geval het nog niet helemaal goed zit . Altijd spannend de eerste tijd 
 
[quote quote=10554673]Hahaha nou net getest en binnen 1 minuut hartstikke positief :) ga over een paar dagen nog een keer testen voor het geval het nog niet helemaal goed zit . Altijd spannend de eerste tijd [/quote]Super joh!! Voorzichtig gefeliciteerd!! Heb je een foto?
 
Terug
Bovenaan