Nod rond 18 Mei

@hartjefeb dacht jij ook korter zwanger te zijn dan ? Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een dubbele placenta , maar hebben ze nooit een tweeling gezien. Hopelijk is dat nu dan ook zo, mijn vriend krijgt een hartverzakking denk ik. 
@mamavanromee, hopelijk bevestigen ze bij jou een nieuwe zwangerschap. Ik had ook bloedingen hoor althans met afvegen. Blijft altijd spannend tot die eerste echo vind ik :) mocht je niet reageren voor vrijdag dan wens ik je veel succes!
 
 
[quote quote=10556286]@hartjefeb dacht jij ook korter zwanger te zijn dan ? Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een dubbele placenta , maar hebben ze nooit een tweeling gezien. Hopelijk is dat nu dan ook zo, mijn vriend krijgt een hartverzakking denk ik. 
@mamavanromee, hopelijk bevestigen ze bij jou een nieuwe zwangerschap. Ik had ook bloedingen hoor althans met afvegen. Blijft altijd spannend tot die eerste echo vind ik :) mocht je niet reageren voor vrijdag dan wens ik je veel succes!
 [/quote]Had je veel bloed? Was bij mij echt een druppel heel licht roze 1 keer maar toch schrik je.. Dankjewel, hopen dat het goed zit! ??
 
Ik heb vorige week maandag en dinsdag met afvegen bloed gehad en afgelopen vrijdag ook een sliertje. sorry voor de details. Ik bleef ook heel het weekend extra naar de wc lopen om het te controleren. Nu ga ik gewoon als ik moet maar blijf het wel checken. echter gister nog een test gedaan en deze streep was weer donkerder, dus ik probeer ook maar gewoon te vertrouwen dat alles goed gaat/ is. Merk ook wel dat ik moeite heb met het wachten op de eerste echo. Is toch even de bevestiging en het fysiek zien op het scherm dat er een mensje ( nou ja garnaaltje)  in je buik zit :)
Hoe gaat het vandaag met jou? 
 
[quote quote=10556382]Ik heb vorige week maandag en dinsdag met afvegen bloed gehad en afgelopen vrijdag ook een sliertje. sorry voor de details. Ik bleef ook heel het weekend extra naar de wc lopen om het te controleren. Nu ga ik gewoon als ik moet maar blijf het wel checken. echter gister nog een test gedaan en deze streep was weer donkerder, dus ik probeer ook maar gewoon te vertrouwen dat alles goed gaat/ is. Merk ook wel dat ik moeite heb met het wachten op de eerste echo. Is toch even de bevestiging en het fysiek zien op het scherm dat er een mensje ( nou ja garnaaltje)  in je buik zit :)
Hoe gaat het vandaag met jou? [/quote]Inderdaad even die bevestiging dat er echt iets zit zou fijn zijn he. Maar we kunnen alleen afwachten hopen dat we niet gaan vloeien als een gek. ? Heb net nu vandaag nog een keertje gehad met afvegen maar mn menstruatie is nog weggebleven. Toch nog een kruidvat 2v5 gehaald om nog een keer te testen straks.


 
[quote quote=10556737]Oehh hoe gaat het vandaag? wanneer ga je weer testen? ben heel benieuwd. [/quote]Ik ben vandaag ongesteld geworden helaas.. hoe gaat het bij jou?
 
[quote quote=10557241] Oh wat ontzettend jammer. Hier gaat het goed.de symptomen wisselen per dag, vooral veel zin in de echo [/quote]Nou super toch! Geniet er van meid. ?
 
Terug
Bovenaan