Nod rond 18 Mei

dit was pas de 2e ronde dus ben gewoon uit gegaan van 28 dagen. was de vorige ronde wel ietsje later maar had toen een negatieve test en 3 dagen veel bloed waardoor ik er vanuitga  dat het mn menstruatie was. vanaf die dag weer gaan tellen , maar nu echt een hele duidelijke test. 
heb even de VK gebeld zij geeft aan dat ik morgen even een test moet doen die aangeeft hoelang je zwanger bent en vanuit daar gaan we de echo plannen. 
ben ook echt heel benieuwd naar jullie!! :) 
houden jullie mij op de hoogte 
 
[quote quote=10554749]dit was pas de 2e ronde dus ben gewoon uit gegaan van 28 dagen. was de vorige ronde wel ietsje later maar had toen een negatieve test en 3 dagen veel bloed waardoor ik er vanuitga  dat het mn menstruatie was. vanaf die dag weer gaan tellen , maar nu echt een hele duidelijke test. 
heb even de VK gebeld zij geeft aan dat ik morgen even een test moet doen die aangeeft hoelang je zwanger bent en vanuit daar gaan we de echo plannen. 
ben ook echt heel benieuwd naar jullie!! :) 
houden jullie mij op de hoogte [/quote]En hoelang ben je zwanger?

Ik heb net een cb digitaal gedaan die gaf ook aan zwanger. ? Kan nog niet super blij zijn want kan natuurlijk nog mis gaan zo vroeg.
 
Wow gefeliciteerd! Ik heb verschillende testen gedaan en afgelopen vrijdagochtend een CB die gaf 2-3 weken aan dus misschien ben ik toch verder dan gedacht. Ik heb 2 juni mijn eerste echo. Hoe gaat het met jou mamavanromee?
 
[quote quote=10556181]Wow gefeliciteerd! Ik heb verschillende testen gedaan en afgelopen vrijdagochtend een CB die gaf 2-3 weken aan dus misschien ben ik toch verder dan gedacht. Ik heb 2 juni mijn eerste echo. Hoe gaat het met jou mamavanromee?[/quote]Nou wat een goed nieuws toch!! Ik krijg as vrijdag nog een echo vanuit het ziekenhuis als check vanwege die curettage. Heb die echo gewoon laten staan, hoop dat er iets te zien is om bevestiging te krijgen.

Gisteren minimaal bloedverlies bij afvegen, maar toch bloedverlies.. dus ik knijp ‘m wel een beetje. Morgen is mijn nod. ??
 
@Alison gefeliciteerd ik had ook een test gedaan van cb bij mij gaf hij precies het zelfde aan als bij jou 2-3 weken en bij mijn 1e echo kwamen ze er achter dat ik zwanger ben van een tweeling dus hou er rekening mee dat het bij jou ook kan gebeuren!! ben erg benieuwd hou je me op de hoogte?
geniet van je zwangerschap !
 
Terug
Bovenaan