NOD rond 19 mei

@Kuifje, Ja vanmorgen @&@^/@__×€&×!!! een vals positieve test van 2besure in mn handen gehad. Het lijntje verscheen direct bij het inkleuren, geen twijfel. Maar het hele vlak bleef iets paars, dus heb direct nog een test gepakt. Omo wit. Ik had nog 1 digitale test van clearblue liggen, die gaf ook opnieuw 'niet zwanger' aan.
Dus ik ben er even helemaal klaar mee. Ik was zo boos om die vals positieve test. Ik lees nu helaas meer van deze ervaringen over deze tests.
Mijn symptomen nemen toe, maar nu heb ik geen idee wanneer mijn eisprong is geweest. Nog geen menstruatie te bekennen, 3 dagen overtijd nu.
Ik test even niet meer tot volgend weekend. Ik moet even stamina opbouwen voor de volgende teleurstelling haha. 
 
Nee CoVe..
Ik weet niet vanaf wanneer die test al detecteren dus even je een beetje hoop geven wellicht heeft ie het eerste beetje HCg opgepikt!
Even niet meer testen zou mijn advies zijn (naar weet hoe lastig dit is) ga even iets anders doen en test over bijv 2 dagen weer... 
Super veel kracht toegewenst!! 
En zo jammer Avb!!!
 
@CoVe, balen zeg.... Nog eens vals positief!! 
@AVB, ook balen voor jou zeg!!
Ik heb ook het idee dat mijn eisprong nu is... baarmoeder begint weer langzaamaan te sluiten?..... Wat een duidelijke cyclus zeg??
 
Echt Bloempje?? Wat een maand is dit joh.. Ik heb ook de zekerheid de afgelopen dagen ook even een ovulatietest gedaan, maar daar gebeurt niks. 
Dus nu reken je maar weer op nieuw 14 dagen? Geduld wordt je wel opgelegd zo! Heb je ovulatietesten gebruikt?
Ja super irritant vanmorgen. Heb net een paar Kruidvat 2x5 testen gekocht. Daar ga ik dit weekend mee testen. Mijn borsten doen flink zeer en ik heb steekjes in mijn borsten. Juist omdat mijn symptomen sinds gisteren toenemen verwachtte ik mijn nod toch deze week pas te hebben. Ik verwacht woensdag, ik heb 2 weken geleden echt veel gerommel gevoeld op woensdag. Dan zou ik dit weekend weer 3 dagen overtijd moeten zijn.
Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk...
 
Hier is het bloedverlies ondertussen gestopt.. 1 dag dat het wat heftig was andere dagen erg licht. Blijf me wat anders voelen dan anders. Zelfs mijn temperatuur en hartslag (heb een fitbit horloge) blijven hoger. Normaal tijdens menstruatie zakt hartslag terug naar 62/63 nu blijft ie hangen op 67/68 en Temp blijft rond de 36,9/37,0 hangen terwijl normaal mijn Temp rond de 36,3 ligt... 
 
Hier nog geen menstruatie te bekennen. Mijn nod is tussen gisteren en vrijdag, als ik kijk naar de afgelopen cycli sinds mijn bevalling. 
Wel heel erg hoofdpijn, erg moe en wat misselijk bij vlagen. Maar misschien zijn dat ook wel voortekenen van een menstruatie. Sinds de bevalling heb ik niet gevoeld dat ik ongesteld werd, het was gewoon ineens zo. Maar gezien mijn onregelmatige cycli wacht ik rustig af en als ik niet ongesteld ben, test ik vrijdag. 
 
@Cove. Zo , wat een verhaal van die positieve test. Jeetje! Achtbaan van emoties voor je lijkt me. Hoop echt dat er snel duidelijkheid voor je is. Elke dag dat je niet weet waar je aan toe bent is er 1 teveel. 
@AVB jammer hoor! Een teleurstelling...
@ mammavaneenbeebie spannend! Nog even geduld tot vrijdag en dan weet je hopelijk meer. 
@ Chantal, handig dat je dat allemaal bij kunt houden! 
Ik wacht geduldig mijn eisprong af. Volgens mijn app vind die plaats op 31-5 en is mn NOD op 14-06. Verjaardag van mn man. ?
 
Terug
Bovenaan