NOD rond 19 mei

Nee snap ik meid.. Ik heb nu makkelijk praten omdat het bij mij nu positief maar daarvoor pff zo onzeker..
Maar die ovulatietesten hebben mij wel meer hou vast gegeven
 
Ik heb een vraag gister was mijn NOD geen menstruatie of de symptomen ervan nu had ik alleen nog ovulatie testen liggen en daar teste ik net licht positief mee ga zo andere test halen maar wat denken jullie? 
 
Even een andere test halen, het resultaat van een ovulatietest kan prima gewoon jouw lh-waarde op dit moment zijn, en dat heb je altijd in je bloed. Bij ovulatietesten test je niet de aanwezigheid, maar de stijging ervan.
Dus succes, laat het even weten!
 
Ja hij was wel wit na mijn eiersprong
had donderdag Mn laatste test opgemaakt en die was negatief dus dacht word niks ga ze ook niet halen
maar dan ga ik zo na de winkel en morgen ochtend weer testen?? Hoop het zo zijn al in ronde 13 
 
@Cove ik heb nog nooit mn eisprong gevoeld. Niet dat ik weet tenminste. Rond die dagen geprobeerd erop te letten...
Hoe gaat het bij jou? Is er verandering? Ga je nog een test doen of wacht je het af? 
Ik heb wel eens gelezen dat je met een ovulatietest een zwangeschapen zou kunnen aflezen. Wie weet! 
De onzekerheid is toch het ergste he. Niet vooruit kunnen en maar moeten afwachten. 
 
 
Terug
Bovenaan