NOD rond 19 mei

@CoVe, Ahhaha dus jij snapt er ook niks meer van.
Ik denk dat we er te veel mee bezig zijn en dat ons lichaam met ons een geintje aan het uithalen is.
Klopt inderdaad dat tijdens je menstruatie de baarmoeder ook hoog gaat en open, maar die gaat anders open dan als je vruchtbaar bent, dacht ik.... En volgens mij is ‘ie dan niet zo zacht als hoe ik hem nu voel.... Maar goed, als ik menstrueer so be it. Dan weet ik waar ik aan toe ben??
Ook bij jou vreemd zeg! Ik zou gewoon voor de zekerheid over 3 dagen weer proberen als je nog niet menstrueert.... Kan ook dat HGC niet aanslaat nog.
 
Ik heb sowieso even seks gehad! Dan weet ik zeker dat ik niks misloop haha
 
Ja haha! Zou ik ook doen! 
Ja, Ik denk dat je gelijk hebt. Als je er teveel mee bezig bent heb ik vaker gehoord dat je dan overtijd kan zijn omdat je hormoonhuishouding dat beïnvloed kan worden door jouw stress. En dat sluit ik deze maand bij mezelf niet uit.
Ik probeer inderdaad even een paar dagen niet te testen. Als ik tussen morgen 5 dagen later ongesteld wordt valt mijn nieuwe eisprong, volgens mijn reguliere cyclus, midden in een weekend dat we niet bij elkaar zijn. Dus dan heb ik volgende maand om even te ontstressen en het even los te laten.
 
Meiden, zijn er meer van jullie die hun eisprong voelen?
Ik verwachtte afgelopen vrijdag mijn nod, dus ik ben nu 2 dagen overtijd, bijna 3. Vorige maand had ik een vroege miskraam, dus mijn cyclus kan door de war zijn.
Mijn reguliere cyclus is 25 a 26 dagen. Mijn eisprong op vrijdag 2 weken geleden (4 mei), zou een cyclus van 23 dagen betekenen, wat ik ontzettend vroeg vond en erg over twijfelde. Maar ik voelde wel degelijk de pijn die ik normaal ook voel bij mijn eisprong. Daarna voelde ik niks meer, tot woensdag 9 mei. Ik ging er dus wel vanuit dat, ondanks dat het zo vroeg was, ik toch mijn eisprong had gehad.
Woensdag 9 mei had ik steekjes in mijn buik, enorm rommelende darmen en vanaf die dag ong een week last gehad van lichte misselijkheid. Ik hoopte dat ik de innesteling gevoeld had.
Maar toen de symptomen niet veel sterker werden, ging ik er eigenlijk niet meer vanuit dat het raak was.
Goed, nu dus 2 dagen overtijd, en mijn borsten doen sinds vandaag flink meer pijn. Geen spoor van menstruatie, mijn afscheiding is spierwit en nat. Mijn baarmoedermond is hard.
Nu mijn vraag: zou het kunnen dat mijn lichaam me in de maling genomen heeft en mijn eisprong eigenlijk die woensdag is geweest? Hele andere pijn, met symptomen die ik normaliter nooit het bij mijn eisprong, maar ja die miskraam gooit de boel om. Mijn cyclus zou dan 27 dagen zijn. 1 a 2 Dagen langer dan normaal, maar ook weer: na een miskraam weet je het niet. :(
Ik ben door de war en opzoek naar duidelijkheid. Ik weet dat afwachten het antwoord is, maar zijn er meer meiden die dit wel eens hebben gehad? Dat je dacht je miskraam te voelen en ernaast zat? Of dat je de volgende maand ineens andere symptomen bij je eisprong had dan gebruikelijk?
Alvast bedankt!!
 
Hoi CoVe
Ik had na mijn miskraam van 20 april bloedingen tot 28 april en 29 april had ik meer slijm en ben ik intiem geweest (had het gevoel meer zin te hebben) heel de week erna test gedaan en even raakte ik in de war en dacht toch rond de 29e dan mijn eisprong had gehad.. tot de zondag de 6e opnieuw slijm (veel meer dan ik normaal had voor mijn eisprong voor de miskraam) toen weer ovulatietesten gedaan en maandag 7 en dinsdag 8 mei waren ze positief..  
Ik ging ervan uit de 23e ongeveer mijn menstruatie te krijgen en zoals je weet is dat nu niet zo maar ben ik zwanger.. 
 
Ik dacht dus eerst mijn eisprong te bemerken maar klopte dit niet.. misschien komt dit door de wisselende hormonen maar ook denk ik omdat ik uit ging van mijn vorige cyclus..
Hopelijk ben je zwanger en anders ovulatietesten gaan gebruiken dat kan je echt helpen en gerust stellen ?
 
Dank je wel Kim, wat fijn dat je reageert! Dus na jouw miskraam was je ook door de war en bleek je lichaam t anders te doen dan je aanvankelijk dacht. Zit ik hier te wachten op mn nod terwijl ie misschien nog helemaal niet is geweest.
Ik heb al ovulatie testen in huis, ik ben niet gemaakt voor deze onzekerheid! :) 
 
Terug
Bovenaan