NOD rond 19 mei

Mijn menstruatie is doorgebroken vanmorgen! Fijn dat ik nu duidelijkheid heb, door naar de volgende ronde met jullie meiden!
En welkom Lavender. Ik zou wel zeggen, early tests zeggen niet alles..... Zeker niet als je zo vroeg test als je nu gedaan hebt. Dus zolang je nog niet ongesteld bent, is t nog spannend! :)
 
Inmiddels voelt het als een opluchting Reina. Eindelijk duidelijkheid en ook even rust. Ik was zo bezig met direct weer zwanger worden, ik vind het best even lekker om nu er even niet aan te denken. ;)
Inderdaad, gewoon verder naar volgende maand! Mijn nod is rond 20 juni!
 
@CoVe gefeliciteerd met je menstruatie Hahahaha. Ben zelfs jaloers erop?
Sorry dames dat ik zo laat een reactie plaats... Heb nog wel alles gevolgd.
Helaas is er bij mij nog geen menstruatie doorgebroken. Ook geen symptomen hiervan... Had ook al de huisarts gebeld en die vertelde dat ik zo lang anticonceptie heb gebruikt, m’n lichaam nog ontzettend ontregeld is... Ze gaf zelfs aan dat ik waarschijnlijk ook nog eens te vroeg heb getest, omdat het ook kan zijn dat de HGC waarde nog te laag kan zijn om waar te nemen.
Ik vertelde wel dat ik inmiddels bijna twee weken overtijd ben, maar ze gaf aan dat ik over drie weken weer moet testen en als er dan niks uitkomt een afspraak plannen.
Dus ik baal ontzettend en heb geen idee waar ik aan toe ben... pfffff
 
 
 
Oh bloempje ik weet helemaal hoe je je voelt. En nu ik jouw verhaal lees weet ik ook echt dat ik niet moet klagen dat ik gewoon na een week overtijd ongesteld ben geworden, die week leek een eeuwigheid van onzekerheid. Ik ben van 'Ik weet zeker dat ik zwanger ben' naar 'weer een negatieve test' gegaan en wist totaal niet waar ik aan toe was. Ik ging me afvragen of ik mijn eisprong überhaupt al wel gehad zou hebben.
2 Weken meid, dat is echt al lang. :( Het gevoel is zo klote. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Uiteraard blijf ik voor je jopen dat je zwanger bent, maar dan wel dat je daar snel bevestiging van krijgt! En anders hoop ik voor je dat je ook snel ongesteld wordt, Ik gun je deze opluchting ook. :) 
 
 
@ lavender, jouw NOD is morgen....al enig teken gehad van iets?
@Cove,  je hebt nu wel duidelijkheid en kun je verder. Dat gevoel had ik trouwens ook. Ik kon het ineens helemaal loslaten...dat zwanger worden. Dit was pas mijn eerste ronde, als ik er dan al zo gefocust op ben....Ik kijk er nu wel heel anders tegenaan. Ik ga niet met ovulatietesten werken en echt pas testen op mn NOD. Verder ga ik me er zo min mogelijk mee bezig houden,  behalve op dit forum natuurlijk ?
 
Ik moet zeggen dat de tijd ook wel redelijk snel gaat. Vanaf morgen ga ik volgens de app FLO mijn vruchtbare periode weer in en dan einde van de week ovulatie. Ben aan het temperaturen en ga denk ik ook wel een ovulatietest doen. Alhoewel het altijd redelijk duidelijk te merken is ivm cervixslijm
 
Terug
Bovenaan